100 tysięcy insigni

Redakcja
Opel insignia bije rekordy sprzedaży. Do tej pory klienci złożyli ponad 100 tys. zamówień.

Ciekawe dane dotyczą rynku niemieckiego, gdzie w segmencie limuzyn klasy średniej marka Opel w pierwszym kwartale zwiększyła wolumen sprzedaży aż o 82% w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej.
Przedstawiciele niemieckiej marki podkreślają, że nabywcom insigni najwyraźniej przypadły do gustu nowoczesne rozwiązania technologiczne, jakie oferuje to auto. I tak około 56% kupujących zamawia wersję z adaptacyjnymi światłami przednimi AFL+, 80% decyduje się na zestaw nawigacji DVD z kolorowym wyświetlaczem, a 35% wybiera układ aktywnego zawieszenia FlexRide.
Co drugi klient kupujący opla insignię zamawia też ergonomiczne sportowe siedzenia, które otrzymały certyfikat Aktion Gesunder Rucken e.V. (akcja na rzecz zdrowego kręgosłupa AGR), jaki przyznaje niezależny zespół ekspertów ds. ergonomii i lekarzy w Niemczech.
Do tej pory zdecydowanie najpopularniejszą wersją silnikową w sprzedaży insigni jest 160-konny CDTI o pojemności 160 KM (wybiera go statystycznie co trzeci klient).
Około połowa klientów Opela wybiera model insignię w wersji zasilanej silnikiem wysokoprężnym.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie