Ten luksusowy pojazd terenowy o długości całkowitej wynoszącej 5010 mm, szerokości 1930 mm i wysokości 1855 mm jest jednym z najlepszych samochodów z napędem 4x4 dostępnych na
rynku.
Nowa wersja patrola GR jest obecnie napędzana nową 3.0-litrową jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem. Jest ona nowoczesnym, czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2953 dm3, wyposażonym w sprężarkę i chłodnicę powietrza doładowywanego. Jednostka ta posiada cztery zawory na cylinder uruchamiane przez dwa walki rozrządu umieszczone w głowicy (DOHC). Jego moc maksymalna wzrosła o 21%, do 158 KM, a maksymalny moment obrotowy aż o 41% - do 354 Nm. Dzięki temu zwiększyła się również prędkość maksymalna do 160 km/h.
Nissan patrol GR w Polsce jest dostępny w wersji z długim rozstawem osi. Otrzymał on nowy przód z charakterystyczną chromowaną atrapą chłodnicy, która podkreśla jego charakter i potęguje wrażenie mocy pojazdu.
Patrol GR posiada stalowe nadwozie przytwierdzone do ramy nośnej, do której montowane są elementy zawieszenia oraz zespół napędowy. Aby zapewnić pojazdowi stabilność podczas jazdy po drogach utwardzonych, patrola GR wyposażono w tzw. odłączalny stabilizator przechyłów osi tylnej. Podczas jazdy w trudnym terenie kierowca, wciskając odpowiedni przycisk na tablicy rozdzielczej, może spowodować odłączenie stabilizatora od tylnej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?