20 tysięcy ulotek
- Akcja, która jest skierowana głównie do grup blokersów i kibiców, zostanie przeprowadzona w ostatnich dniach kwietnia, w maju i na początku czerwca. Naszym celem jest dotarcie do jak największej liczby krakowskiej młodzieży z informacjami przede wszystkim o kosztach, jakie może przynieść akcesja Polski do UE. Z ulotką chcemy dotrzeć do każdego młodego człowieka, przede wszystkim od tych, którzy jeszcze się nie zastanowili, czy w ogóle brać udział w głosowaniu. Chcemy im uświadomić, że głos na "nie" będzie głosem na "tak" dla Polski Kibiców. Mamy zamiar informować, że po wejściu do Unii podrożeją przejazdy pociągiem. Na pewno będzie miało to wpływ na spadek frekwencji na wyjazdowych meczach ich ulubionych drużyn - stwierdza Maciej Twaróg, lider Młodzieży Wszechpolskiej, który dodaje, że akcja ruszy już w najbliższą sobotę. - Tak się składa, że wszystkie czołowe krakowskie drużyny w najbliższy weekend rozgrywają swoje mecze na własnych stadionach. Dla kibiców Wisły przygotowaliśmy więc około 5 tysięcy ulotek, natomiast dla sympatyków Cracovii i Hutnika po około 3 tysięcy. Reszta wydrukowanych materiałów trafi do młodzieży nudzącej się na ławkach pod blokami, którą będziemy zachęcać do większej aktywności w życiu publicznym - wyjaśnia Maciej Twaróg.
(TYM)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?