Samochód łączyć ma sportowe osiągi z przyjemnym dla oka, trzydrzwiowym nadwoziem, w którym odnajdziemy akcenty charakterystyczne dla coupe. Mimo zadziornych kształtów karoserii, trzydrzwiowa astra GTC ma być również autem praktycznym. Pojemność bagażnika to 370 litrów, po złożeniu oparć tylnej kanapy do auta zapakujemy aż 1235 litrów bagażu.
Podobnie jak w insigni OPC, w przednim zawieszeniu astry GTC zastosowano kolumny resorujące HiPer Strut, które - dzięki zmniejszeniu kąta pochylenia sworznia zwrotnicy - zapewniają zdecydowanie lepszą trakcję niż standardowe kolumny McPhersona. By pomieścić większe obręcze zmieniono również rozstaw kół. Auto oferowane będzie z felgami ze stopów lekkich w rozmiarze od 17 do 20 cali.
Początkowo samochód dostępny będzie z jedną z czterech jednostek napędowych. Paletę silników otwiera turbodoładowana jednostka 1,4 o mocy 120 KM. Klienci będą też mogli zdecydować się na jej mocniejszą wersję rozwijającą 140 KM. Oba silniki rozwijają maksymalny moment obrotowy 200 Nm, sprzęgane będą z ręcznymi, sześciostopniowymi skrzyniami biegów i - przynajmniej według producenta - zużywać mają średnio 5,9 l benzyny na 100 km.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?