Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Balice. Krakowskie lotnisko najbardziej komfortowym i bezpiecznym portem lotniczym średniej wielkości w Europie

Zbigniew Bartuś
Zbigniew Bartuś
Krakowskie lotnisko zbiera nagrody i mimo pandemii kontynuuje modernizację i rozbudowę.
Krakowskie lotnisko zbiera nagrody i mimo pandemii kontynuuje modernizację i rozbudowę. Źródło: Kraków Airport
Kraków Airport jako pierwsze lotnisko w Polsce otrzymało nagrodę Airports Council International czyli Międzynarodowej Rady Portów Lotniczych w kategorii Best Airport by Size and Region – dla europejskiego portu lotniczego obsługującego rocznie do 15 milionów pasażerów. Wyróżnienie przyznawane jest najlepszym lotniskom na świecie w oparciu o oceny samych pasażerów.

- Mimo znacznego zmniejszenia ruchu pasażerskiego w Kraków Airport wciąż dbamy o podwyższanie standardów świadczonych usług dla pasażera. Cieszymy się, że krakowskie lotnisko znalazło się w czołówce najlepszych portów lotniczych Starego Kontynentu. Niezależnie od wielu restrykcji i obostrzeń, które muszą spełnić podróżujący z Krakowa i Małopolski, nasi pasażerowie wysoko oceniają stopień satysfakcji z oferowanych przez nas usług

- powiedział Radosław Włoszek, prezes Kraków Airport.

Program Airport Service Quality to wiodący na świecie system pomiaru satysfakcji podróżujących. jakości i standardów obsługi na lotniskach. ASQ mierzy zadowolenie pasażerów według 34 kluczowych wskaźników wydajności, które pozwalają na kompleksową ocenę poziomu świadczonych usług na ścieżce pasażera odlatującego i przylatującego.

- Nagrody ACI Airport Service Quality to najwyższe możliwe wyróżnienie dla zarządzających lotniskami na całym świecie. W tym roku bardziej niż jakiekolwiek inne nagrody przyznawane są tym lotniskom, które wsłuchiwały się w potrzeby swoich klientów i dostosowywały oferowane przez siebie usługi i doświadczenia do zmieniających się potrzeb i oczekiwań w bardzo trudnych warunkach

– podkreśla Luis Felipe de Oliveira, dyrektor generalny ACI.

- Dziękuję całej drużynie Kraków Airport za to, że każdego dnia w bardzo trudnym czasie pandemii, mimo licznych wyzwań, błyskawicznie i skutecznie podejmuje działania na najwyższym poziomie zapewniające bezpieczeństwo pasażerom i wszystkim pracującym na lotnisku. Dziękuję także wszystkich współpracującym służbom za doskonałą współpracę w Kraków Airport – mówi Radosław Włoszek.

Kraków Airport jest powszechnie chwalony za błyskawiczną reakcję na zmieniające się przepisy międzynarodowe i zasady sanitarne, a także wszelkie uwagi i postulaty podróżujących. Zmieniły się oczekiwania tych ostatnich: obok komfortu priorytetem stało się bezpieczeństwo oparte na wprowadzonych podczas podróży solidnych zasadach sanitarnych.

Badanie poziomu satysfakcji pasażerów w programie Airport Service Quality (ASQ) prowadzone jest w Kraków Airport od 2007 roku.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski