Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bochnia. Promocja to nie łatwe zadanie!

Małgorzata Więcek-Cebula
Małgorzata Więcek-Cebula
tomasz rabjasz
Rozmowa z Tomaszem Ryncarz, naczelnikiem Wydziału Promocji i Rozwoju Miasta UM Bochnia.

Kieruje pan wydziałem promocji bocheńskiego magistratu. Czy to trudne zadanie?
Jest to zadanie trudne i wymagające, ale dające mi ogromną satysfakcję. Mam świadomość bycia „na świeczniku”, mi to nawet pomaga i motywuje.

Z czym Bochnia powinna być przede wszystkim kojarzona?
Z kopalnią soli oraz wspaniałymi wydarzeniami, które się w niej odbywają. Kopalnia to taki magnes. Nie pomijamy tutaj tego, co dzieje się na powierzchni, bo stały rozwój miasta sprawia, że oferta dla przyjezdnych ciągle się poszerza. Bochnia to małe kompaktowe miasto , w którym czas płynie nieco spokojniej, stwarzające wiele okazji do wypoczynku i generowania niezapomnianych wspomnień. Miasto powinno być też bramą powiatu bocheńskiego, bogatego w wiele zabytków i pięknych historii. Turysta powinien po odwiedzeniu atrakcji czekających na miejscu dokonać eksploracji okolic, nocując i spędzając wieczory w Bochni. Nad tym stale pracuję, to ogromne wyzwanie i długotrwały proces.

Bardzo dobrze została przyjęta akcja zniżkowa, przygotowana przez bocheński magistrat przy współudziale przedsiębiorców. Będzie kontynuacja tej akcji?
Akcja na pewno będzie kontynuowana. Jest to autorski pomysł, a nie kopia, dlatego co roku staram się ją nieco poprawić. W 2018 roku należy się spodziewać większej akcji informacyjnej związanej z tym wydarzeniem. Chciałbym, aby ta akcja w przyszłości była pretekstem do odwiedzenia Bochni w nieco martwym turystycznie okresie, pod koniec lutego.

A jakim powiedzeniem cieszy się akcja podkoszulkowa ?

Jest to drugi etap projektu, który wdzięcznie nazwałem „ambasador”. Realizujemy przez nią kampanię reklamową, w której nośnikami informacji są pojazdy (już ponad 4000) oraz mieszkańcy miasta (1500 osób). Koszulki, z lekkim wakacyjnym motywem, zostały rozdane w ciągu 5 dni. Mieszkańcy wysyłają do nas zdjęcia w tych koszulkach zrobione w różnych częściach świata.

A co może pan powiedzieć o swojej działalności pozazawodowej?

Od lat wraz z jednym z bocheńskich biegaczy - Tomaszem Głodem, jestem współorganizatorem 12-godzinnego Podziemnego Biegu Sztafetowego w kopalni , który jest najbardziej medialnym wydarzeniem Bocheńszczyzny, opisywanym nawet w japońskich mediach. Impreza została zgłoszona również w kat „Wydarzenie roku” i jest na I miejscu rankingu, co mnie bardzo cieszy.

WIDEO: Mówimy po krakosku - odcinek 16. "Buc"

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto
>>> Zobacz inne odcinki MÓWIMY PO KRAKOSKU

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Bochnia. Promocja to nie łatwe zadanie! - Gazeta Krakowska

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski