By nie płynęły, gdzie nie mogą

Redakcja
W przypadku gdy właściciel nieruchomości położonej w granicach administracyjnych miasta i korzystający z wodociągu publicznego lub lokalnego nie podłączy się do istniejącej na terenie danej miejscowości kanalizacji sanitarnej lub nie udokumentuje korzystania z usług gminnych jednostek organizacyjnych bądź podmiotów posiadających stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych (nieczystości płynnych, socjalno-bytowych), obowiązek ich usuwania z szamb przejmuje gmina, pobierając od właściciela nieruchomości stosowne opłaty.

Nieczystości unormowane

 Radni gminy Miechów ostatecznie unormowali sprawę usuwania nieczystości płynnych przez gminę, czyli, innymi słowy, wymogom wojewódzkiego inspektora sanitarnego stało się zadość.
 Usuwanie płynnych nieczystości z szamb winno następować każdorazowo po ich zapełnieniu, nie rzadziej jednak niż raz na pół roku.
 Wysokość opłaty ustala się na 45 zł za miesiąc plus podatek VAT od jednej, zameldowanej osoby. Pieniądze płatne w kasie miechowskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w terminie 14 dni od daty wystawienia rachunku. Wykonanie obowiązku usuwania nieczystości płynnych powierzono ZGK, a uchwała wchodzi w życie 1 stycznia 2001 roku.

(WOJ)

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie