Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Comarch Janusza Filipiaka rzuca wyzwanie platformom zakupowym. Krakowska firma niedługo startuje z nowym projektem: wszystko.pl

Marcin Banasik
Marcin Banasik
Janusz Filipiak, twórca Comarchu, a także właściciel i prezes Cracovii, właśnie wprowadza na rynek nowy produkt.
Janusz Filipiak, twórca Comarchu, a także właściciel i prezes Cracovii, właśnie wprowadza na rynek nowy produkt. ppg
Comarch nową platformę zakupową wszystko.pl rozwija od kilkunastu miesięcy. Polska firma technologiczna start portalu zapowiadała na koniec czerwca, teraz znana jest już konkretna data – 29 czerwca. Od tego dnia serwis będzie dostępny dla wszystkich sprzedawców i kupujących w internecie. - Jest luka w rynku e-commerce i chcemy ją wypełnić. Oczekiwania rynku w stosunku do wszystko.pl są spore. W tej chwili wyzwaniem jest, aby temu sprostać - mówił kilka tygodni temu dla PAP Biznes Janusz Filipiak, właściciel i prezes Comarchu, a także Cracovii.

"Testy przeszły bardzo pomyślnie"

Premiera nastąpi po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto.

– Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności – mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.

Brak przeładowania i aplikacja mobilna

Spółka potwierdziła już dzień startu – 29 czerwca. To wtedy portal zostanie uruchomiony dla wszystkich użytkowników. Atutem wszystko.pl dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania.

Szybkie i proste zakupy

– Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń. Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – zapowiada Mariola Barzyk-Libura.

Niedługo po starcie planowane jest udostępnienie konsumentom dedykowanej aplikacji mobilnej do zakupów.

Sprzedawcy bez prowizji i opłat za konto

Do tej pory na portalu zarejestrowało się już ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się znane marki w swoich kategoriach, m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert.

Sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.:

  • 0% prowizji od sprzedaży
  • Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta
  • Sprzedaż w każdej kategorii
  • Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API
  • Indywidualny opiekun klienta
  • Atrakcyjne pakiety marketingowe
  • Darmowe metody promocji produktów

– Start zaplanowany jest na 29 czerwca, ale zarejestrować się jako sprzedawca można w każdej chwili. Kilkanaście tysięcy przedsiębiorców e-commerce już od miesięcy działa na portalu, integruje sprzedaż i wystawia oferty. Zachęcam do rejestracji; sprzedawcy, którzy dołączą w tym momencie, mogą liczyć na lepsze pozycjonowanie ofert po premierze i specjalne pakiety marketingowe – zapowiada Mariola Barzyk-Libura.

- Na pewno pojawią się jakieś niedoskonałości, będziemy je szybko naprawiać. W odróżnieniu od rozwiązań technologicznych jest to rozwiązanie biznesowe, czyli nie możemy go zrobić w laboratorium. Musimy to rozwiązanie biznesowe wypuścić na rynek, podjąć ryzyko i w odpowiedzi na potrzeby rynku, zarówno sprzedających, jak i kupujących, udoskonalać - mówił pod koniec kwietnia dla PAP Biznes Janusz Filipiak, twórca Comarchu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Comarch Janusza Filipiaka rzuca wyzwanie platformom zakupowym. Krakowska firma niedługo startuje z nowym projektem: wszystko.pl - Gazeta Krakowska

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski