Test Mini Countrymana
Dopiero, gdy samochód ten stanie przy podstawowym modelu Cooper, można ocenić jego gabaryty. Countryman to coś więcej niż Mini w wersji XXL. Ma sporo dodatkowych walorów, które czynią to autem uniwersalnym, dostosowanym do jazdy w bardzo mocno zróżnicowanych warunkach terenowych.
Auto jest dłuższe od swojego poprzednika o ok. 20 cm i szersze o ok. 3 cm. Rozstaw osi zwiększył się o 7,5 cm. Efektem jest znacznie większy komfort dla pięciu pasażerów oraz znacznie większa pojemność i wszechstronność bagażnika.
Wyższa pozycja siedzenia zapewnia bardzo dobrą widoczność. Tylne siedzenia można przesuwać wzdłużnie o maksymalnie 13 cm. Oparcie kanapy tylnej dzielone jest w stosunku 40:20:40. Oprócz tego można zmieniać jego nachylenie, aby albo zwiększyć komfort siedzenia, albo zyskać większą pojemność bagażnika. Pojemność bagażnika wynosi 450 l i w razie potrzeby można ją zwiększyć do 1390 l. W porównaniu z poprzednim modelem oznacza to przyrost nawet o 220 l.
Frajdę z jazdy poza utwardzonymi drogami gwarantuje najnowsza wersja napędu na cztery koła ALL4. Nowe MINI Countryman jest pierwszym modelem tej marki oferowanym również z napędem hybrydowym plug-in. Ciekawostką jest Country Timer, oprogramowanie które rejestruje jazdę w terenie oraz mierzy rodzaj i stopnień trudności jazdy, co można prześledzić w formie graficznej na ekranie centralnego zestawu wskaźników.
Follow https://twitter.com/dziennipolskiWIDEO: "Niezapięty pasażer jak pocisk". Ekspert przypomina, jak ważne jest zapinanie pasów
Autor: TVN24, x-news
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?