MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Czy roomster ma potencjał?

J
Roomster, jeszcze jako model koncepcyjny, pojawił się po raz pierwszy we Frankfurcie w 2003 r. Bardzo pozytywne przyjęcie pojazdu, zarówno przez ekspertów, jak i publiczność, udowodniło, że Skoda Auto ma potencjał i pomysły, jak wprowadzić niekonwencjonalne rozwiązania w życie.

Premiery

We wrześniu na polski rynek trafi skoda roomster, która będzie główną atrakcją na stoisku czeskiej marki podczas rozpoczynającego się jutro salonu samochodowego w Genewie.

Skoda roomster to bardzo przestronne wnętrze przy kompaktowych rozmiarach zewnętrznych. Unikalny i oferujący wiele możliwości system aranżacji tylnej kanapy VarioFlex, który pozwala dowolnie kształtować przestrzeń z tyłu pojazdu poprzez łatwy montaż i demontaż poszczególnych modułów tylnej kanapy. Wyższa pozycja pasażerów tylnych siedzeń w połączeniu z dużą powierzchnią tylnych szyb bocznych i pokrywy bagażnika oraz panoramicznym dachem zapewniają doskonałą widoczność i potęgują poczucie przestrzeni.
Nawet podstawowe wersje kompaktowej skody roomster są wyposażone w cztery poduszki powietrzne i pięć trzypunktowych pasów bezpieczeństwa z pirotechnicznymi napinaczami. Po raz pierwszy w aucie tej klasy opcjonalnie dostępne są halogenowe reflektory skrętne oraz światła przeciwmgielne z funkcją Corner. Także filtr cząstek stałych dla silników Diesla (DPF) będzie oferowany od początku sprzedaży samochodu.
Poza modelem roomster Skoda Auto przedstawi w Genewie także inne auta znajdujące się w jej ofercie: fabię, octavię i superb.
Standardowe wyposażenie już w podstawowej wersji fabii zawiera poduszkę powietrzną dla kierowcy, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z pirotechnicznymi napinaczami i zagłówki dla wszystkich pasażerów. Zabezpieczenie samochodu zostało udoskonalone przez zainstalowanie immobilizera nowej generacji. Poza tym w ofercie znajdą się cztery nowe kolory nadwozia. Od czerwca benzynowa jednostka 1.4 16V/55 kW (75 KM) napędzająca skodę fabia sedan i kombi zostanie zastąpiona mocniejszym silnikiem 1.4 16V/59 kW (80 KM).
Ta jednostka napędowa pojawi się również w rodzinie modelowej skody octavia. Także filtr cząstek stałych dla silników Diesla, niewymagający specjalnych dodatków, jest teraz oferowany w silniku 1.9 TDI PD/77 kW (105 KM). Podobnie jak w skodzie fabia będzie można wybierać z poszerzonej palety kolorów nadwozia, a także z dłuższej listy wyposażenia opcjonalnego.
Oprócz nowych turbodoładowanych silników Diesla, które mogą się teraz znaleźć pod maską superb, wprowadzono we flagowym modelu skody kilka zmian dotyczących wyposażenia wnętrza. (J)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski