Dobre, bo polskie

Redakcja
Udostępnij:
Badanie zleciła krakowska agencja reklamowa Demo Effective Launching, pomysłodawca rozpoczętej wczoraj kampanii "Kupując polskie produkty, dajesz pracę". Kampania ma zachęcać Polaków, by wybierali towary wyprodukowane w Polsce.

   Tylko 5 proc. Polaków, badanych przez TNS OBOP w lutym 2004 r., przyznało, że zwraca uwagę na to, czy zakupiony przez nich towar został wyprodukowany w Polsce.
   _- Prowadzenie kampanii reklamowej, zachęcającej do kupowania produktów jednego tylko kraju członkowskiego, jest niezgodne z prawem unijnym - _mówi Michał Czarniecki z firmy Demo. - _Dwa miesiące, które zostały do przystąpienia Polski do Unii, to ostatni czas, kiedy można zgodnie z prawem przekonywać Polaków do patriotyzmu konsumenckiego. Jeśli nie zrobimy tego teraz, to nie zrobimy nigdy - _dodaje. Michał Czarniecki twierdzi, że kampania będzie finansowana przez jego firmę, choć wciąż szuka partnerów do udziału w przedsięwzięciu. Pomoc zaoferowały już m.in. Telewizja Polska, TVN, Polsat i Polskie Radio. Symbolem akcji ma być jabłko - "produkt mały, tani i często kupowany". (B.CH.)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Polski
Dodaj ogłoszenie