Dobre, bo polskie

Redakcja
Badanie zleciła krakowska agencja reklamowa Demo Effective Launching, pomysłodawca rozpoczętej wczoraj kampanii "Kupując polskie produkty, dajesz pracę". Kampania ma zachęcać Polaków, by wybierali towary wyprodukowane w Polsce.

   Tylko 5 proc. Polaków, badanych przez TNS OBOP w lutym 2004 r., przyznało, że zwraca uwagę na to, czy zakupiony przez nich towar został wyprodukowany w Polsce.
   _- Prowadzenie kampanii reklamowej, zachęcającej do kupowania produktów jednego tylko kraju członkowskiego, jest niezgodne z prawem unijnym - _mówi Michał Czarniecki z firmy Demo. - _Dwa miesiące, które zostały do przystąpienia Polski do Unii, to ostatni czas, kiedy można zgodnie z prawem przekonywać Polaków do patriotyzmu konsumenckiego. Jeśli nie zrobimy tego teraz, to nie zrobimy nigdy - _dodaje. Michał Czarniecki twierdzi, że kampania będzie finansowana przez jego firmę, choć wciąż szuka partnerów do udziału w przedsięwzięciu. Pomoc zaoferowały już m.in. Telewizja Polska, TVN, Polsat i Polskie Radio. Symbolem akcji ma być jabłko - "produkt mały, tani i często kupowany". (B.CH.)

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie