Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dobrze ocenili pracę urzędników z gminy

Małgorzata Więcek-Cebula
Dębno. Większość mieszkańców gm. Dębno uczestniczących w anonimowym badaniu satysfakcji klienta wysoko oceniła jakość obsługi w tamtejszym urzędzie.

- W przyszłości tego typu badania chcemy powtarzać, traktując je jako ważne narzędzie w podnoszeniu standardów pracy urzędu - podkreśla Marian Kurek, sekretarz gminy.

Badanie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt osób, przeprowadzono w ciągu kilkunastu dni. Udział w nim był dobrowolny i polegał na wypełnieniu ankiety dostępnej w urzędzie, a także na stronie internetowej urzędu.

Respondenci anonimowo odpowiadali na 12 pytań dotyczących m.in. oceny jakości obsługi w urzędzie, tempa załatwiania sprawy, wiedzy i kompetencji urzędników. Można było wskazać jedną z kilku odpowiedzi. W zdecydowanej większości (między 70-90 proc.) respondenci, wśród których dominowały osoby w przedziale wiekowym 26-45 lat, wskazywali odpowiedzi "zadowolony" lub "bardzo zadowolony".

Odpowiedzi negatywne ("bardzo niezadowolony" i "niezadowolony") padały sporadycznie (od 3 do 6 procent). Odpowiedź "trudno powiedzieć" wybierano najczęściej (8 proc.) oceniając kompetencję i wiedzę urzędników. Szefowie gminy zapowiadają podobne badania w przyszłości.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski