- W przyszłości tego typu badania chcemy powtarzać, traktując je jako ważne narzędzie w podnoszeniu standardów pracy urzędu - podkreśla Marian Kurek, sekretarz gminy.
Badanie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt osób, przeprowadzono w ciągu kilkunastu dni. Udział w nim był dobrowolny i polegał na wypełnieniu ankiety dostępnej w urzędzie, a także na stronie internetowej urzędu.
Respondenci anonimowo odpowiadali na 12 pytań dotyczących m.in. oceny jakości obsługi w urzędzie, tempa załatwiania sprawy, wiedzy i kompetencji urzędników. Można było wskazać jedną z kilku odpowiedzi. W zdecydowanej większości (między 70-90 proc.) respondenci, wśród których dominowały osoby w przedziale wiekowym 26-45 lat, wskazywali odpowiedzi "zadowolony" lub "bardzo zadowolony".
Odpowiedzi negatywne ("bardzo niezadowolony" i "niezadowolony") padały sporadycznie (od 3 do 6 procent). Odpowiedź "trudno powiedzieć" wybierano najczęściej (8 proc.) oceniając kompetencję i wiedzę urzędników. Szefowie gminy zapowiadają podobne badania w przyszłości.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?