Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gadżety za 50 tys. zł na promocję drogi

(SZEL)
Nowy Sącz. 50 tysięcy złotych na reklamę obwodnicy północnej zamierza wydać Miejski Zarząd Dróg. Dyrektor MZD Grzegorz Mirek zaznacza, że to unijny wymóg.

Apteczki samochodowe, ceramiczne kubki z kredą do rysowania po ich powierzchni, reklamowe breloczki, długopisy i pióra, pendrive'y i osłony na szyby samochodowe - to tylko niektóre z pomysłów na promowanie będącej jeszcze w budowie obwodnicy północnej miasta.

Roboty nad trasą, mającą upłynnić ruch w Nowym Sączu, rozpoczęły się w marcu, a mają się zakończyć w lipcu 2015 r. Pochłoną prawie 98 mln zł. Zdecydowaną większość kosztów, bo aż 68 mln zł, bierze na siebie Unia Europejska. A wymogiem unijnych projektów jest m.in. wydanie pieniędzy na reklamę inwestycji. Dlatego MZD ogłosił przetarg na realizację tego zadania. Na oferty czeka do przyszłego poniedziałku.

W swoim zamówieniu uwzględnił również reklamę w lokalnej prasie. Na wszystkich materiałach promocyjnych mają się obowiązkowo znaleźć unijne symbole.

Dyrektor Grzegorz Mirek uściśla, że na działania promocyjne Miejski Zarząd Dróg planuje wydać nie więcej niż 50 tys. zł. Szef MZD podkreśla przy tym, że koszty te w całości pokryje Unia Europejska, która uwzględniła kwotę na reklamę w swoim programie dofinansowania tej drogowej inwestycji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski