Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Infolinia Orange płatna, żeby nie było... żartów oraz złośliwości

Małgorzata Mrowiec
Małgorzata Mrowiec
Krakowianka, pani Małgorzata Łepkowska, skarży się, że klienci Orange są zmuszeni płacić za zgłaszanie usterek. - Pomóżcie! - apeluje nasza Czytelniczka.

Jak relacjonuje pani Małgorzata, w ubiegłym miesiącu miała problem z telewizją i konieczne w związku z tym kontakty telefoniczne z Orange kosztowały ją w sumie 18 złotych.

Krakowianka przypomina artykuł prasowy sprzed sześciu lat. Już wtedy klienci Orange, którzy korzystali do tej pory z darmowej Błękitnej Linii TP SA, alarmowali, że nagle są zmuszeni w niektórych przypadkach (np. zgłoszenie usterek związanych z usługami multimedialnymi, m.in. z dostawą internetu) korzystać z płatnej infolinii. Działo się tak odkąd zniknęła marka Telekomunikacji Polskiej i wszystkie jej produkty zaczęły być oferowane pod marką operatora Orange.

Zwróciliśmy się o wyjaśnienia do Orange. „Przepraszamy klientkę za niedogodności związane ze zgłoszeniem awarii telewizji” - odpowiada na początek biuro prasowe Orange Polska.

Otrzymujemy zarazem potwierdzenie, że połączenie z biurem obsługi klienta (801 234 567) jest płatne, zgodnie z cennikiem usług telekomunikacyjnych. W poszczególnych taryfach opłaty mogą się różnić, najczęściej to 0,29 zł za minutę. „Wprowadzenie opłaty miało na celu zmniejszenie kontaktów niemerytorycznych, np. żartów czy złośliwych telefonów. Dzięki temu klienci szukający pomocy mogą to zrobić szybciej” - przekonuje Orange.

Niestety, nie mamy dobrych wiadomości: w tej chwili nie ma planów uruchomienia darmowej infolinii dla zgłaszających awarię przez telefon. Orange podkreśla, że podobne opłaty wprowadzili na swoich infoliniach także inni operatorzy.

W nadesłanej odpowiedzi wskazano, że awarię usług w Orange można zgłosić także bezpłatnie - za pomocą aplikacji Mój Orange, darmowego czatu albo w dowolnym salonie sprzedaży. Jak jednak łatwo się domyślić, nie jest to dogodna alternatywa dla np. osoby starszej, niekorzystającej z internetu, a dla której wyprawy do salonu też mogą stanowić trudność.

ZOBACZ KONIECZNIE:

Polub nas na Facebooku i bądź zawsze na bieżąco!

Wideo: Co Ty wiesz o Krakowie?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Infolinia Orange płatna, żeby nie było... żartów oraz złośliwości - Dziennik Polski

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski