Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Innogy - nie tylko zwykły dostawca energii

Artykuł sponsorowany
Zapewne doszły Cię słuchy o tym, że RWE, czyli jeden z największych dostawców energii odnawialnej w Polsce zmienił się ostatnimi czasy w Innogy. Jeżeli ta wiadomość Cię niepokoi i zastanawiasz się, jak teraz będzie wyglądać Twoja umowa, opłaty za energię oraz kto właściwie zarządza Twoimi zasobami energetycznymi, to wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w tym tekście. Przekonasz się, że nic złego się nie dzieje, a na zmianie możesz tylko skorzystać.

Dlaczego RWE przekształciło się w Innogy?

To pytanie samo ciśnie się na usta. Wbrew pozorom nie chodzi tu tylko o zmianę nazwy. RWE jako sprzedawca energii ewoluuje. Tak samo, jak ewoluuje i zmienia się rynek energetyki. Postęp technologiczny nie pozwala nikomu stać w miejscu. Dlatego właśnie powstało Innogy (czas przyzwyczaić się do nowej nazwy i zacząć jej używać). Tak naprawdę to naturalna kolej rzeczy, która jest nieunikniona i musiała nastąpić. Zmianie ulega struktura firmy oraz niejako jej DNA. Innogy to nie tylko synonim zmian na rynku energii odnawialnej. To także nowa jakość i jeszcze lepsze podejście do klienta oraz jego potrzeb.

Czy Innogy oznacza zmianę sprzedawcy energii, czyli co zmienia się dla obecnych klientów?

Od strony ofertowej “starzy” klienci, którzy podpisywali umowę jeszcze z RWE, nie odczują żadnych zmian. Cena za świadczone usługi nie wzrasta. Jest taka jak zawsze. Dane spółki pozostają takie same, wszystkie cenniki i oferty są dalej aktualne. Co najważniejsze odbiorcy nie muszą wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Zmianie ulegnie jednak kontakt na lini sprzedawca-klient. Forma przedstawiania oferty oraz szeroko rozumiany customer service.

Jakie nowości niesie ze sobą Innogy jako Twój sprzedawca energii?

Dotychczas RWE było firmą nastawioną na kontakt z klientem i oferowanie mu produktów dopasowanych do jego potrzeb. To, co wnosi ze sobą Innogy zmieni jednak postrzeganie tego, jak może być traktowany klient. Do dyspozycji został oddany profesjonalny LiveChat, który ma pomóc szybko załatwiać swoje sprawy za pośrednictwem strony internetowej. Dodatkowo dawny e-bok zmienia się w usługę Moje Innogy z szeregiem nowych funkcji. Uruchomiona zostanie również usługa powiadomień SMS po to, by dostarczać ważne z perspektywy klientów informacje najszybciej, jak się da. Jest to też wyraz ekologicznego podejścia spółki, ponieważ ograniczona zostanie liczba papierowych listów wysyłanych do klientów.

Co z ofertą dla domu?

Zasadniczo Inoogy kontynuuje pracę dawnego RWE i nie zmienia tego, co zawsze było dobre. Tak więc oferta dla domu nie uległa drastycznej zmianie. Spółka dalej opiera się na dwóch fundamentach energii elektrycznej oraz energii pozyskiwanej ze słońca. Te dwa filary zawsze dawały pewność najwyższej jakości usług i ciągłej dostawy energii. Zmianie mogą ulec jednak cenniki, ale tylko na korzyść klientów. Opracowane zostaną nowe, ciekawe taryfy jeszcze bardziej dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego odbiorcy. To właśnie takie detale sprawiają, że Innogy jest jednym z najlepiej funkcjonujących dostawców energii w Europie. Bezustanna praca, by zadowolić zarówno obecnych, jak i nowych odbiorców procentuje tym, że w Polsce, firmie zaufało już 930 tys. klientów. To liczba, która musi robić wrażenie.

Co z firmami?

Tutaj Innogy zawsze było krok przed konkurencją. Nie inaczej jest i tym razem. Spółka przygotowała dla swoich klientów biznesowych sześć ciekawych ofert, klasyfikując je pod względem wielkości przedsiębiorstwa i rocznego zużycia. W razie potrzeby oczywiście każda oferta może być zmieniona tak, aby spełnić wymagania każdego podmiotu. Na tym właśnie polega sukces Innogy. Każdy klient jest traktowany indywidualnie i robione jest wszystko, aby spełnić jego indywidualne oczekiwania wobec dostawcy energii.

Innogy - nowy dostawca energii?

Pozornie można odnieść wrażenie, że zachodzące w spółce zmiany są rewolucją. Nie jest to jednak do końca prawda. Innogy to zmiana w coś lepszego. Coś, co ma jeszcze bardziej wspierać rozwój energii odnawialnej w Polsce i przekonywać ludzi do tego, że nie musi być ona bardzo droga. Polityka ta jest tożsama z tym, jak pracowało dawne RWE, które też zawsze stawiało na rozwój, propagowanie ekologicznej energii oraz zapewnieniu klientowi najwyższej jakości usług. Można więc powiedzieć, że Innogy jest duchowym spadkobiercą RWE. Czerpie garściami z doświadczenia i stara się być najlepszym sprzedawcą energii w Europie. Dotychczas spółka dzielnie realizuje swoją strategię sukcesu, ponieważ w wielu europejskich krajach jest w pierwszej trójce liderów, jeżeli chodzi o sprzedaż energii.

Jeżeli zainteresowała Cię oferta Innogy lub chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, jaki wpływ na klientów ma ewolucja RWE w Innogy to koniecznie zajrzyj na stronę www.innogy.pl/pl/dla-domu W razie pytań możesz skorzystać z wygodnej funkcji LiveChat i szybko połączyć się z konsultantem, który z pewnością rozwieje każdą Twoją wątpliwość oraz odpowie na wszystkie pytania. Sprawdź to i przekonaj się na własnej skórze jak Innogy dba o klienta.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski