Jak się zmieniły logotypy światowych marek? Rozpoznasz te aktualne? [TEST]

JKZaktualizowano 
Znamy je wszyscy, jednak nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że logotypy - tak jak i całe marki - regularnie przechodzą tzw. "rebranding". Oznacza to, że ich identyfikacja wizualna ulega pewnemu procesowi zmian - zaktualizowaniu, delikatnemu odświeżeniu lub całkowitemu przeprojektowaniu - w celu osiągnięcia jak najlepszej pozycji na rynku. Niekiedy zmiany są tak drobne, że nie zauważamy różnicy. Bywa też tak, że logotypy ulegają poważnej transformacji, dzieląc odbiorców na zwolenników i przeciwników nowego oblicza. Zobaczcie, jak zmieniały się logo słynnych marek na przestrzeni lat i sprawdźcie, czy umiecie wskazać to najbardziej aktualne.

polecane: 60 Sekund Biznesu: W internecie jest wygodniej i większy wybór.

Wideo

Materiał oryginalny: Jak się zmieniły logotypy światowych marek? Rozpoznasz te aktualne? [TEST] - Polska Times

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3