Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak usprawnić urząd

(EKT)
Skawina. Władze gminy poznają opinię mieszkańców na temat obsługiwania ich w Urzędzie Miasta i Gminy poprzez ankiety. - Chcemy osobom przychodzącym do urzędu zapewnić profesjonalną, sprawną i życzliwą obsługę.

Mieszkańcy podpowiedzą nam co poprawić, co ich zdaniem źle funkcjonuje - mówi Paweł Kolasa, burmistrz Skawiny, zaznaczając, że nie docierają do niego skargi na obsługę klientów przez urzędników, ale sporadycznie na decyzje administracyjne.

- Mieszkańcy nie zgadzają się z niektórymi, ale my musimy je wydawać zgodnie z przepisami prawnymi - dodaje burmistrz. W ankiecie dostępnej na stronie internetowej gminy, zamieszczono dziesięć pytań, m.in. o rozwiązania, które moglyby przyczynić się do poprawy obsługi klientów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski