Kinetic, momentum i summum

JUR
Volvo Auto Polska opublikowało przed chwilą ceny nowych modeli S40 i V50. Przypomnijmy, że w początkowej fazie dostępne będą jedynie wersje z 5-cylindrowymi silnikami benzynowymi: 2,4 - 140 KM, 2,4i - 170 KM i T5 (2,5 litra - 220 KM) oraz jeden 4-cylindrowy silnik Diesla o pojemności 2,0 litrów/136 KM.

   W połowie roku do produkcji wejdzie silnik o poj. 1,8 litra i mocy 125 KM. Gama silników będzie stopniowo rozszerzana o kolejne jednostki napędowe.
   W nowych S40 i V50 przewidziano trzy poziomy wyposażenia. Oprócz wersji standardowej każdy kolejny poziom oferuje dodatkowe elementy. Nazwy poziomów wyposażenia to: kinetic, momentum i summum.
   W ofercie Volvo Auto Polska znalazły się również samochody V50 w wersji ciężarowej (4-miejscowe z silnikami 2,4/140; 2,4i/170 KM, T5/220 KM oraz 2,0D diesel).
   Najtańsza wersja S40 to model kinetic z silnikiem 1,8 litra, który kosztować będzie 99,9 tys. Najdroższa to wersja T5 w wyposażeniu summum - 177,4 tys. zł.
   Najtańsze volvo V50 to model kinetic 1,8, który kosztować będzie 107,4 tys. zł, a najdroższe V50 T5 summum - 184 tys. zł.
   Nowe S40 i V50 to pierwsze modele w ofercie Volvo, wytwarzane z wykorzystaniem tzw. wspólnej technologii. Nowe S40 jest krótsze, ale jednocześnie szersze i wyższe niż jego poprzednik. Dzięki temu jest więcej miejsca w jego wnętrzu. Maska silnika jest krótka z wyraźnie zaznaczonym przednim profilem kabiny. Najbardziej widoczną nową cechą jest jednak opływowa, wolno stojąca środkowa konsola, która łączy konsolę na tunelu z tablicą rozdzielczą. Jest to całkowicie nowe rozwiązanie w przemyśle motoryzacyjnym, które opracowano specjalnie dla nowego volvo S40, a ostatnio pokazane w opisywanym przez nas studyjnym volvo VCC.
   Volvo V50 ma tylną część nadwozia zdecydowanie bardziej opływową i bardziej sportową od tyłu modelu V70. Sprawia też wrażenie znacznie bardziej nowoczesnego. Całości dopełnia elegancki pas przedni, krótka maska silnika i kabina przesunięta do przodu, które podkreślają dynamikę auta. Dodatkowo projektanci poszerzyli rozstaw kół i osi. (JUR)

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.