Turystów do odwiedzenia Krakowa zachęca - w telewizji, radiu, prasie, Internecie, na billboardach - najbardziej rozpoznawalny element krakowskiej urbanistyki: widok Rynku Głównego. Kraków w kampanii prezentuje się jako miejsce, w którym na każdym kroku można zobaczyć coś ciekawego i przeżyć coś wyjątkowego, w którym można spędzić czas w różnorodny sposób. Wykorzystanie Rynku Głównego w kampanii to również nawiązanie do obchodów jubileuszu 750-lecia lokacji Krakowa na prawie magdeburskim.
Billboardy Ströer Polska Sp. z o.o. (400 sztuk) z reklamą Krakowa pojawią się w: Bytomiu, Chorzowie, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu. Całostronicowa reklama ukaże się w "Polityce". Spot radiowy "Przewodnik" (15-sekundowy) będzie emitowany w RMF FM (27 emisji), RMF Classic (48 emisji), katowickim ANTYRADIU (27 emisji), łódzkiej, poznańskiej, warszawskiej i wrocławskiej ESCE (po 36 emisji). Telewizje Discovery Channel (247 emisji), Animal Planet (175 emisji), ITVN USA (111 emisji), TVN 24 (102 emisje), Hallmark (66 emisji), National Geographic (58 emisji), Planete (38 emisji), Club (61 emisji), AXN (32 emisje), Canal+ Sport (61 emisji), Ale Kino (43 emisje), Kino Polska (67 emisji), MTV (137 emisji), VIVA (36 emisji), VH1 (178 emisji) będą pokazywać 20-sekundowy spot telewizyjny "Kapcie". W Interncie reklamę Krakowa będzie można oglądać na portalu Onet.pl i na specjalnie utworzonym w ramach Miejskiej Prezentacji Internetowej "Magiczny Kraków" serwisie promocyjny www.krakow.pl/weekend.
Kampania promocyjna będzie kosztować miasto 530 tys. zł, z czego najwięcej pochłonie obecność w telewizji (240 tys. zł) i radiu (117 tys. zł). Potrwa do 15 listopada bieżącego roku.
Prof. Górski o wywiadzie posłanki Urszuli Zielińskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?