Pasm reklamowych jest 15. Najdroższe z nich to pasmo o największej oglądalności - pomiędzy głównym wydaniem "Kroniki" a prognozą pogody (jednoczesna emisja w 3 i 2 programie TVP). W niedziele 22-30-sekundowe ogłoszenie wyborcze w najtańszym paśmie (godziny poranne) kosztuje 180 zł. Zgodnie z zasadami obowiązującymi w telewizji publicznej, ogłoszenia komitetów wyborczych są o 40 proc. tańsze niż pozostałe.
Reklama w krakowskiej telewizji
(INF. WŁ.) - Jeszcze żaden komitet wyborczy nie wykupił u nas płatnego ogłoszenia wyborczego - powiedziała "Dziennikowi" Joanna Zygmunt, szef działu reklamy Krakowskiego Ośrodka Telewizyjnego. 30 sekund takiego ogłoszenia w najdroższym paśmie reklamowym kosztuje 1380 zł netto, a w najtańszym - 180 zł.
(NIKA)