W starostwie powiatowym
Przeprowadzka ostatniej komórki starostwa trwała aż 2 tygodnie, ale Wydział cały czas funkcjonował. - Największym problemem było przewiezienie ogromnej ilości dokumentacji, którą teraz będziemy segregować. Jestem zadowolona z nowej siedziby Wydziału, gdyż w budynku przy al. Henryka mieliśmy tylko dwa pomieszczenia, a teraz mamy aż cztery. Wiązało się to z dużą ciasnotą i kiepskimi warunkami pracy urzędników, a także obsługi petentów. Myślę, że teraz mieszkańcy będą zadowoleni, tym bardziej, że wprowadziliśmy także jeszcze jedno udogodnienie, dotyczące przyznawania pozwolenia na budowę. Osoby, które ubiegają się o nie, będą mogły składać niezbędną dokumentację na miejscu w Wydziale, a nie - jak dotąd - w głównej siedzibie starostwa przy ul. Partyzantów. Oszczędzi im to czasu i biegania od jednego budynku do drugiego - mówi Jolanta Duda, dyrektor Wydziału Architektury w starostwie powiatowym.
Pani dyrektor ma także nadzieję, że niedługo praca Wydziału będzie jeszcze sprawniejsza, gdyż starostwo planuje wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów. Gdy do tego dojdzie, petenci będą mogli składać niezbędną dokumentację na dyskietce, co ułatwi pracę urzędnikom i pozwoli zaoszczędzić miejsce na stosy dokumentacji.
Zdaniem sekretarza powiatu Janusza Kawali, system powinien być w pełni sprawny już za dwa lata.
(LIZ)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?