Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Zobacz również

Procesja z Bazyliki Mniejszej do krzyża na Rynku Praskim ZDJĘCIA

Procesja z Bazyliki Mniejszej do krzyża na Rynku Praskim ZDJĘCIA

Bogdan Kępiński nowym starostą powiatu żarskiego

Bogdan Kępiński nowym starostą powiatu żarskiego

Polecamy

Kupujesz mieszkanie? Sprawdź, ile kosztuje notariusz. O tych opłatach łatwo zapomnieć

Kupujesz mieszkanie? Sprawdź, ile kosztuje notariusz. O tych opłatach łatwo zapomnieć

Trener Sandecji w szczerym wywiadzie: zagramy o szacunek dla samych siebie

Trener Sandecji w szczerym wywiadzie: zagramy o szacunek dla samych siebie

Nowy ranking kieszonkowców w Europie. W tych miejscach bardzo uważaj!

Nowy ranking kieszonkowców w Europie. W tych miejscach bardzo uważaj!