Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

Studenci Uniwersytetu Łódzkiego odwiedzili Zduńską Wolę. Poznawali smart city ZDJĘCIA

Studenci Uniwersytetu Łódzkiego odwiedzili Zduńską Wolę. Poznawali smart city ZDJĘCIA

Wypadek szybowca w Pruszczu Gdańskim. Ranny jest pilot, w akcji śmigłowiec LPR

NOWE
Wypadek szybowca w Pruszczu Gdańskim. Ranny jest pilot, w akcji śmigłowiec LPR

Polecamy

Chcesz mieć więcej funkii? Możesz je łatwo rozmnożyć! Sprawdź, jak i kiedy to zrobić

Chcesz mieć więcej funkii? Możesz je łatwo rozmnożyć! Sprawdź, jak i kiedy to zrobić

Nie do wiary! Czekoladowa Wieża Eiffla ku czci igrzysk olimpijskich w Paryżu [WIDEO]

HIT DNIA
Nie do wiary! Czekoladowa Wieża Eiffla ku czci igrzysk olimpijskich w Paryżu [WIDEO]

Magda Linette nie dała rady Arynie Sabalence. Było blisko sensacji!

Magda Linette nie dała rady Arynie Sabalence. Było blisko sensacji!