Kraków. Kolejarze demontują elementy... nowej stacji na...

Kraków. Kolejarze demontują elementy... nowej stacji na Zabłociu

Zdjęcie autora materiału
Arkadiusz Maciejowski

Aktualizacja:

Dziennik Polski 24

Stacja Zabłocie
1/16
przejdź do galerii

Stacja Zabłocie ©fot. Anna Kaczmarz

W ramach dobudowy torów dla Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej, kolejarze z PKP PLK muszą zdemontować ściany boczne stacji na Zabłociu, która została oddana do użytku zaledwie kilka miesięcy temu. Została ona zbudowana w ramach innej inwestycji i teraz... kolejarze muszą zrobić na niej miejsce na dodatkowe tory.
Zobacz galerię
Prace na stacji na Zabłociu właśnie trwają. W PKP PLK przekonują jednak, że demontowane ściany boczne, będą mogły zostać zamontowane ponownie, tylko kilka metrów dalej.

Zobacz jak postępują prace.



Zobacz także:


ZOBACZ KONIECZNIE:



WIDEO: Magnes. Kultura Gazura

Źródło: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

Komentarze (7)

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Jak za dawnych lat...

Krakusek (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

Najpierw robi się nawierzchnię a potem kopie doły pod rury. Tak i teraz; najpierw z pompą oddano nową stację (wzięto pewno wysokie premie) a teraz po cichutku rozbiera się to na co niepotrzebnie...rozwiń całość

Najpierw robi się nawierzchnię a potem kopie doły pod rury. Tak i teraz; najpierw z pompą oddano nową stację (wzięto pewno wysokie premie) a teraz po cichutku rozbiera się to na co niepotrzebnie poszły pieniądzezwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
NIESTETY

ANTYMATOŁ (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 3 / 2

PREZESI PKP, NIE SĄ OD MYŚLENIA, OD RACHUNKU EKONOMICZNEGO, BO TO NIE ICH KASA, A ONI SĄ Z NADANIA PARTYJENGO!!CO WIĘC SIĘ PRZEJMOWAĆ!!

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Ile razy można odgrzewać stare kotlety?

Ech... (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 14 / 6

Wielokrotnie tłumaczono, dlaczego jest to robione. Oraz że ten przystanek (nie stacja, przystanek) był zaprojektowany właśnie tak, aby dało się to łatwo i szybko zrobić.
Po co się przejmować...rozwiń całość

Wielokrotnie tłumaczono, dlaczego jest to robione. Oraz że ten przystanek (nie stacja, przystanek) był zaprojektowany właśnie tak, aby dało się to łatwo i szybko zrobić.
Po co się przejmować konkretami, jak znów można odgrzać "sensację".
zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Jak to dlaczego?!?

Abaqus (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 7 / 5

Bo to jest przyklad skrajnego wiec debilizmu! Zamiast skoordynowac obie inwestycje (tym bardziej ze nie od wczoraj wiadomo ze bedzie budowana druga para torow) to oni ledwo skonczyli to beda...rozwiń całość

Bo to jest przyklad skrajnego wiec debilizmu! Zamiast skoordynowac obie inwestycje (tym bardziej ze nie od wczoraj wiadomo ze bedzie budowana druga para torow) to oni ledwo skonczyli to beda rozbierac. Ma kolei czas zatrzymal sie na komunie! Jakakolwiek logika i sensownosc dzialan dla nich nie istnieje!!zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Czyli nadal trzeba tłumaczyć.

Ech... (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

Albo nie - proszę spróbować skorzystać z gógla. Nie gryzie.

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Jakoś nie dziwi, niestety...

pinokio (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 9 / 6

Bo u nas w PRLu tak się buduje i nikomu nic do tego!Stać nas, a co...I basta!

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Normalka

lysy (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 9

Budowa Trasy Łagiewnickiej wkroczyła właśnie na teren świeżo wybudowanego parking P+R Kurdwanów...

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

Polecamy

Wideo