Kraków. Punkt sprzedaży biletów MPK już zdezynfekowany i został otwarty

Piotr Rąpalski
Piotr Rąpalski
W piątek okazało się, że pracownik jedynego otwartego punktu sprzedaż biletów MPK przy ul. Podwale jest zakażony koronawirusem. Punkt został zamknięty. Rozpoczęła się dezynfekcja. Teraz punkt znów ma działać. MPK podaje zasady jakie w nim obowiązują i zachęcą do nabywania biletów inną drogą niż wizyta przy okienku.

FLESZ - Będą zmiany zasad w noszeniu maseczek?

Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 został otwarty dla pasażerów w poniedziałek 19 kwietnia o godzinie 11.00 i będzie czynny do 20.00.

W kolejnych dniach punkt będzie czynny w godzinach 7.00-20.00 (w soboty i niedziele punkt jest nieczynny).

Przypomnijmy, że PSB przy ul. Podwale został zamknięty w piątek, 16 kwietnia w związku z potwierdzeniem pozytywnego wyniku na SARS-CoV-2 u jednego z pracowników. Punkt został poddany dokładnej dezynfekcji.

W PSB przy ul. Podwale obowiązują następujące zasady:
• w punkcie będą otwarte trzy stanowiska
• w środku będą mogły przebywać jednocześnie maksymalnie trzy osoby
• obsługiwane będą wyłącznie osoby z prawidłowo założoną maseczką (zakryte usta i nos)
• po wejściu do punktu należy zdezynfekować ręce
• osoby oczekujące przed punktem mają obowiązek zachować odpowiedni dystans
• w czasie godzin otwarcia punktu są przewidziane przerwy konieczne do dezynfekcji pomieszczenia

MPK SA pozostawiło otwarty jeden Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 wyłącznie z myślą o osobach, których sprawy nie mogą zostać zrealizowane przez Internet - dotyczy to m.in. osób wnioskujących o wydanie lub przedłużenie uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie oraz osób kupujących bilety specjalne (np. osoby bezrobotne). W związku z ciągle obserwowaną bardzo wysoką liczbą zarażeń SARS-CoV-2 apelujemy, aby pozostałe osoby zrezygnowały z wizyty w PSB przy ul. Podwale 3/5.
W sprawach związanymi z biletami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
• Infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
• Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
• Reklamacje – reklamacje@kkm.krakow.pl

Informujemy, że:

  • osoby posiadające bilety okresowe zapisane na nośniku plastikowym mogą zwrócić bilet wysyłając kartę plastikową drogą pocztową (rekomendujemy list polecony) na adres: MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków
  • Ważne, aby pamiętać o jednoczesnym wysłaniu informacji o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze i adresu, na który ma zostać odesłana karta
  • wnioski o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej można wypełnić przez Internet - na stronie www.kk.krakow.pl
  • osoby, które potrzebują uzyskać fakturę za zakupiony bilet mogą to zrobić przez Internet – wystarczy wysłać taki wniosek na adres fakturyPSB@mpk.krakow.pl
  • Przypominamy, że na wymianę biletów papierowych z nieaktualnej taryfy na nowe bilety jest jeszcze bardzo dużo czasu – można to zrobić do końca lipca 2021 roku.
  • bilety okresowe można kupić za pośrednictwem stron internetowych: https://m.kkm.krakow.pl oraz https://ebilet.kkm.krakow.pl

Wideo

Materiał oryginalny: Kraków. Punkt sprzedaży biletów MPK już zdezynfekowany i został otwarty - Gazeta Krakowska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie