Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Punkt sprzedaży biletów MPK już zdezynfekowany i został otwarty

Piotr Rąpalski
Piotr Rąpalski
Konrad Kozlowski/Polskapress
W piątek okazało się, że pracownik jedynego otwartego punktu sprzedaż biletów MPK przy ul. Podwale jest zakażony koronawirusem. Punkt został zamknięty. Rozpoczęła się dezynfekcja. Teraz punkt znów ma działać. MPK podaje zasady jakie w nim obowiązują i zachęcą do nabywania biletów inną drogą niż wizyta przy okienku.

FLESZ - Będą zmiany zasad w noszeniu maseczek?

Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 został otwarty dla pasażerów w poniedziałek 19 kwietnia o godzinie 11.00 i będzie czynny do 20.00.

W kolejnych dniach punkt będzie czynny w godzinach 7.00-20.00 (w soboty i niedziele punkt jest nieczynny).

Przypomnijmy, że PSB przy ul. Podwale został zamknięty w piątek, 16 kwietnia w związku z potwierdzeniem pozytywnego wyniku na SARS-CoV-2 u jednego z pracowników. Punkt został poddany dokładnej dezynfekcji.

W PSB przy ul. Podwale obowiązują następujące zasady:
• w punkcie będą otwarte trzy stanowiska
• w środku będą mogły przebywać jednocześnie maksymalnie trzy osoby
• obsługiwane będą wyłącznie osoby z prawidłowo założoną maseczką (zakryte usta i nos)
• po wejściu do punktu należy zdezynfekować ręce
• osoby oczekujące przed punktem mają obowiązek zachować odpowiedni dystans
• w czasie godzin otwarcia punktu są przewidziane przerwy konieczne do dezynfekcji pomieszczenia

MPK SA pozostawiło otwarty jeden Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 wyłącznie z myślą o osobach, których sprawy nie mogą zostać zrealizowane przez Internet - dotyczy to m.in. osób wnioskujących o wydanie lub przedłużenie uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie oraz osób kupujących bilety specjalne (np. osoby bezrobotne). W związku z ciągle obserwowaną bardzo wysoką liczbą zarażeń SARS-CoV-2 apelujemy, aby pozostałe osoby zrezygnowały z wizyty w PSB przy ul. Podwale 3/5.
W sprawach związanymi z biletami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
• Infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
• Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
• Reklamacje – [email protected]

Informujemy, że:

  • osoby posiadające bilety okresowe zapisane na nośniku plastikowym mogą zwrócić bilet wysyłając kartę plastikową drogą pocztową (rekomendujemy list polecony) na adres: MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków
  • Ważne, aby pamiętać o jednoczesnym wysłaniu informacji o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze i adresu, na który ma zostać odesłana karta
  • wnioski o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej można wypełnić przez Internet - na stronie www.kk.krakow.pl
  • osoby, które potrzebują uzyskać fakturę za zakupiony bilet mogą to zrobić przez Internet – wystarczy wysłać taki wniosek na adres [email protected]
  • Przypominamy, że na wymianę biletów papierowych z nieaktualnej taryfy na nowe bilety jest jeszcze bardzo dużo czasu – można to zrobić do końca lipca 2021 roku.
  • bilety okresowe można kupić za pośrednictwem stron internetowych: https://m.kkm.krakow.pl oraz https://ebilet.kkm.krakow.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Kraków. Punkt sprzedaży biletów MPK już zdezynfekowany i został otwarty - Gazeta Krakowska

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski