Na Prądniku Białym w czerwcu br. rozpoczęła się rozbudowa ulicy Łokietka, na odcinku od ul. Kaczorówka do ul. Gaik. W związku z pracami od poniedziałku, 14 września br. wprowadzone zostaną zmiany w organizacji ruchu.
FLESZ - Świat tonie w długach
Obecnie na rozbudowywanym fragmencie toczą się prace związane z wymianą infrastruktury podziemnej, m.in. gazowej, teletechnicznej. Na odcinku od Lnianej do Kaczorówka, po stronie lewej wykonana została podbudowa pod chodnik. W poniedziałek, 14 września wprowadzona zostanie następująca zmiana w organizacji ruchu – ruch wahadłowy na odcinku od ul. Kaczorówka do ul. Gospodarskiej (w ciągu dnia w godz. 7:00-17:00 – ręczne sterowanie ruchem, w nocy – sygnalizacja świetlna).
Umowny termin zakończenia inwestycji to 31 październik 2021 r. Prace pochłoną ok. 10 mln zł.
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
K
Karol
Panie Piotrze Rąpalski, jak już napisał 'malek' zdęcia nie dotyczą remontowanego odcinka , poza tym nie przebiega tam żadna linia kolejowa. Mniemam , że pan jest z tych nowych mieszkańców Krakowa, więc proponuje rowerowe lub samochodowe wycieczki celem zapoznania się z opisywanym później terenem.
Oburzające, że ktoś tworzy artykuły tylko zza biurka. Łokietka, to jedna z dłuższych ulic Krakowa i zdjęcia wiaduktów kolejowych to całkiem inny fragment miasta. Jestem zdziwiony, że mimo bardzo długiego okresu remontu, od strony ul. Składowej wiadukt jest nie tknięty. Z ciekawości pójdę to zobaczyć. Nie mogę tego zrozumieć, że miasto pozwala kolejarzom zamykanie przejazdów które powodują paraliż komunikacyjny, a potem nie widać pracowników kolejowych i jakiegokolwiek zaangażowania. Rozgrzebują roboty na kilku odcinkach i ciągną je w nieskończoność. Sztandarowym przykładem był przekop pod torami na ul Rydla, albo blokowanie przejazdu pod wiaduktem stacji Łobzów.
m
malek
Do informacji galeria zdjęć, tyle tylko, że ani jedno - poza mapką - nie dotyczy remontowanego odcinka. Można było sobie zadać trochę trudu i zrobić choć jedno aktualne zdjęcie.