Kraków. Uczestnicy projektu Akademia Młodego Przedsiębiorcy 2.0 poznali sekrety zarządzania biznesem

mad
Projekt "Akademia Młodego Przedsiębiorcy" został stworzony, aby przekazać kompleksową wiedzę z zakresu biznesu.
Projekt "Akademia Młodego Przedsiębiorcy" został stworzony, aby przekazać kompleksową wiedzę z zakresu biznesu.
Udostępnij:
Druga edycja projektu Akademia Młodego Przedsiębiorcy organizowanego przez krakowską Hearty Foundation we współpracy z JCI Kraków dobiegła końca. Dziesięcioro specjalistów przekazało uczestnikom projektu swoją wiedzę, odkrywając przed nimi sekrety biznesu i przedsiębiorczości.

Projekt został stworzony, aby przekazać kompleksową wiedzę z zakresu biznesu. Jego głównym celem jest przede wszystkim rozwijanie i wspieranie przedsiębiorczości wśród dzieci i młodzieży. Tak też się stało!
Uczestnicy projektu spotykali się w ramach 8 spotkań szkoleniowych, które prowadziła grupa serdecznych przedsiębiorców z JCI Kraków, czyli Klubu Młodych Przedsiębiorców. Poprowadzili oni szkolenia z:

  • prawa,
  • marketingu cyfrowego,
  • projektowania cyfrowego,
  • analityki i wizualizacji danych,
  • technik zwinnego zarządzania,
  • podatków,
  • różnorodności i włączania,
  • sekretów podróżowania.

Dały one uczestnikom i uczestniczkom możliwość nabywania doświadczenia zarówno w kompetencjach miękkich, takich jak negocjacje, kreatywność, rozwiązywanie konfliktów czy zarządzanie zespołem, jaki i w umiejętnościach twardych, takich jak np. obsługa narzędzi i znajomość specjalistycznych programów. A wszystko to w serdecznej i sprzyjającej zdobywaniu wiedzy atmosferze!

Fundacja Hearty i JCI Kraków inspirują młodych

- Wspólnie z JCI Kraków i Hearty stworzyliśmy projekt Akademia Młodego Przedsiębiorcy, żeby pokazywać dzieciom i młodzieży jak działa biznes, firma i czego mogą się spodziewać w przyszłości – mówi Tomasz Trzósło, który przeprowadził szkolenie z marketingu internetowego oraz różnorodności i włączania, a także koordynuje projekt po stronie JCI Kraków. - Chcieliśmy inspirować, motywować i popychać do działania. Druga edycja projektu przyniosła większe zaangażowanie zarówno ze strony dzieci jak i wolontariuszy - więcej pytań, konkretnych rzeczy do omówienia i praktycznych rad i wskazówek z prawa, marketingu, programowania, podatków, zarządzania projektami, projektowania UX, analizy danych czy szukania pracy za granicą. Jeżeli chociaż jeden z uczestników zainspiruje się i wybierze, któryś z omawianych obszarów, zacznie się w nim specjalizować lub założy własną firmę - to będziemy mogli powiedzieć że projekt spełnił nasze założenia. Już teraz patrząc na zaangażowanie, mogę powiedzieć że było warto! Z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję - oby offline – dodaje Tomasz Trzósło.

Najlepsi otrzymali stypendia

Na zakończenie uczestnicy i uczestniczki mieli za zadanie przygotować własny projekt, w którym przedstawią pomysł na swój biznes, wykorzystując nowo nabytą wiedzę. Na podstawie projektów została wyłoniona najlepsza trójka przyszłych przedsiębiorczyń, która otrzymała stypendia Fundacji Hearty.
- Natalia, Amelia i Aleksandra, które otrzymały stypendia Fundacji Hearty były niesamowicie zaangażowanymi uczestniczkami od samego początku. Efekty ich pracy - przygotowane projekty, dowiodły, że wyniosły z odbytych szkoleń wiele konkretnej i specjalistycznej wiedzy. To dowód, że formuła projektu się sprawdza, a co najważniejsze, pokazuje to również zadowolenie z udziału wszystkich uczestników i uczestniczek - opowiada Karolina Chećko, Project Managera w Fundacji Hearty, która koordynowała projekt Akademia Młodego Przedsiębiorcy 2.0.
Dowiedz się więcej o działaniach Fundacji Hearty i dołącz do Serdeczniej Społeczności: KLIK

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

miejsce #1

St. Majewski

St. Majewski Worek Na Obuwie So01 Moro

26,99 zł16,99 zł-37%
miejsce #3

Paso

Paso Plecak Młodzieżowy Beuniq Casual Ppa21-228

75,91 zł61,93 zł-18%
miejsce #4

St. Majewski

St. Majewski Plecak Na Kółkach Kauczukowych Tb1 Night Cats

220,85 zł197,23 zł-11%
miejsce #5

Ty

TY Fashion Sequins ICY foka 95228

26,30 zł23,74 zł-10%
miejsce #6

Depesche

Depesche Torba Na Ramię Miss Melody 10588

95,47 zł93,06 zł
Materiały promocyjne partnera

11 sierpnia - początek operacji antypolskiej NKWD

Materiał oryginalny: Kraków. Uczestnicy projektu Akademia Młodego Przedsiębiorcy 2.0 poznali sekrety zarządzania biznesem - Gazeta Krakowska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Dziennik Polski
Dodaj ogłoszenie