Kraków. Ulica Zielony most zostanie otwarta w połowie...

Kraków. Ulica Zielony most zostanie otwarta w połowie sierpnia

Kamila Banak

Gazeta Krakowska

Aktualizacja:

Gazeta Krakowska

Ulica Zielony Most, w krakowskich Bronowicach, została całkowicie zamknięta z powodu remontu trasy kolejowej z Krakowa do Katowic.
Kraków. Ulica Zielony most zostanie otwarta w połowie sierpnia
Objazdy dla kierowców wyznaczono przez ulicę Armii Krajowej i Łupaszki, natomiast piesi kierowani są na znacznie dłuższe obejście przez ulicę Katowicką i przejście podziemne pod torami kolejowymi, co sprawia mieszkańcom wiele problemów.

- Ludzie nie mają prostego i szybkiego dojścia do domu, szczególnie w nocy przejście ulicą Katowicką jest bardzo nieprzyjemne. Większość osób i tak omija zakaz, wspina się i przechodzi przez tory. W ten sposób można zaoszczędzić dwadzieścia minut dodatkowego spaceru – mówi nam mieszkanka osiedla Złota Podkowa, do którego – między innymi - dojście zostało znacznie utrudnione. Przebudowa ma planowo trwać do końca września, ulica Zielony Most natomiast zostanie otwarta w połowie sierpnia, ale na razie tylko dla pieszych i rowerzystów.


ZOBACZ KONIECZNIE:



Komentarze (2)

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Jak to PKP, relikt komunizmu

gosc (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

Jak to PKP, relikt komunizmu, prywatna firma zrobiła by to w tydzien , a leniom z PKP zajmuje to cztery tygodnie, a nie końcu i tak jest fuszerka do poprawy a dwa lata


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
tytuł

budowlaniec-niekolejarz (gość)

Zgłoś naruszenie treści

Jakie PKP ??? Im nie wolno prowadzić dużych prac modernizacyjnych u siebie, jedynie bieżące utrzymanie, czyli wymiana kilkunastu podkładów, fragmentu szyn, czy przewodu jezdnego w sieci trakcyjnej....rozwiń całość

Jakie PKP ??? Im nie wolno prowadzić dużych prac modernizacyjnych u siebie, jedynie bieżące utrzymanie, czyli wymiana kilkunastu podkładów, fragmentu szyn, czy przewodu jezdnego w sieci trakcyjnej. To po pierwsze, a po drugie. W tydzień to można wymienić szyny i podkłady z Kr.Głównego do Mydlnik, a tu jest całkowita przebudowa tego odcinka. Prace prowadzi pewnie jakieś konsorcjum firm spoza PKP-PLK. Problem tu jest inny. Przynajmniej jeden tor musi być utrzymany w ruchu, jak i ruch pieszo-samochodowy przez ulice krzyżujące się z torami. Nie można zamknąć ruchu np. Kr.Główny-Mydlniki na miesiąc zarówno po torach, jak i przez wszystkie ciągi pieszo-samochodowe. Rację masz w tym, że z jakością wykonania bywa różnie, ze o terminach nie wspomnę.zwiń

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

Polecamy

Wideo