Kraków. Złamany pantograf i uszkodzona sieć trakcyjna w...

Kraków. Złamany pantograf i uszkodzona sieć trakcyjna w centrum Krakowa

Zdjęcie autora materiału

Amadeusz Calik

Gazeta Krakowska

Aktualizacja:

Gazeta Krakowska

Kraków. Złamany pantograf i uszkodzona sieć trakcyjna w centrum Krakowa
Zatrzymanie w ruchu na ul. Grzegórzeckiej - informuje Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie. Połamany pantograf i uszkodzona sieć trakcyjna zablokowały ruch tramwajów pod Halą Targową. Linie 1 i 22 kursują przez ul. Starowiślną, Westerplatte i Lubicz, natomiast linia 19 jest kierowana przez estakadę w Płaszowie.
Kraków. Złamany pantograf i uszkodzona sieć trakcyjna w centrum Krakowa
Utrudnienia występują też w kursowaniu linii 184. Autobusy w kierunku Prądnika Czerwonego kierowane są od Dietla/Starowiślnej przez ul. Starowiślną, Podgórską i Kotlarską do Ronda Grzegórzeckiego.

To nie pierwsze zatrzymanie w ruchu w czwartek. Tramwaje nie kursowały ul. Mogilską, Jana Pawła II, Basztową, Kalwaryjską, Starowiślną i al. Gen. Andersa. Głównymi powodami zatrzymań były zasłabnięcia pasażerów w pojazdach komunikacji miejskiej.

Aktualizacja 15.50.
Ruch został wznowiony

ZOBACZ KONIECZNIE:




Komentarze (2)

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Tramwaj

olo (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

Jaki jest sens inwestowania w taki transport? Jeden incydent i wszystko leży

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
to jest właśnie komunikacja tramwajowa - zepsuje się najmniejszy element i cała ulica stoi !

krk (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

W większości cywilizowanych miast komunikację tramwajową traktuje się jako zabytek i zostawia 1 lub 2 linie dla turystów. A u nas bezsensownie inwestuje w kolejne linie i nie naprawia starych....rozwiń całość

W większości cywilizowanych miast komunikację tramwajową traktuje się jako zabytek i zostawia 1 lub 2 linie dla turystów. A u nas bezsensownie inwestuje w kolejne linie i nie naprawia starych. Przecież są już autobusy elektryczne ze stacjami doładowania na pętlach, a jak się jeden zepsuje to reszta i tak dalej funkcjonuje i może jeździć na tej samej trasie bez przeszkód.

Ale my mamy ZIKTzwiń

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Polecamy

NAUCZYCIEL ROKU | Wielki finał wojewódzki

NAUCZYCIEL ROKU | Wielki finał wojewódzki

Krakowskie restauracje wyróżnione w czerwonym Przewodniku Michelin

Krakowskie restauracje wyróżnione w czerwonym Przewodniku Michelin

SPORTOWIEC MAŁOPOLSKI 2018 | Wybieramy najlepszych i najpopularniejszych sportowców

SPORTOWIEC MAŁOPOLSKI 2018 | Wybieramy najlepszych i najpopularniejszych sportowców

Bezdymna rewolucja - czy Polska wykorzysta tę szansę?

Bezdymna rewolucja - czy Polska wykorzysta tę szansę?