Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Krakowskie Biuro Festiwalowe opracowało lojalnościową aplikację KBF: PLUS. Czy to potrzebny wydatek z kasy miasta?

Paweł Gzyl
Paweł Gzyl
Aplikacja KBF: PLUS jest bezpłatna. Dzięki niej można być na bieżąco z wydarzeniami organizowanymi przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
Aplikacja KBF: PLUS jest bezpłatna. Dzięki niej można być na bieżąco z wydarzeniami organizowanymi przez Krakowskie Biuro Festiwalowe Materiały prasowe
Spotkania z ważnymi twórcami, najlepsze miejsca na widowni, bilety w przedsprzedaży, poznawanie innych miłośników sztuki - to liczne atrakcje, które czekają na użytkowników lojalnościowej aplikacji KBF: PLUS, opracowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. Dowiedzieliśmy się, ile kosztowało to przedsięwzięcie.

FLESZ - Relacja ukraińskiego dziennikarza z Czernichowa

od 16 lat

Aplikacja KBF: PLUS to cały szereg korzyści dla uczestników życia kulturalnego w Krakowie. Obejmuje ona wszystkie wydarzenia realizowane przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. "Nie musisz już stać w kolejce, ani odświeżać strony internetowej, żeby zdobyć bilet na wymarzone wydarzenie. Dzięki aplikacji otrzymasz powiadomienie o rozpoczęciu sprzedaży i zyskasz pierwszeństwo zakupu, a wszystkie bilety znajdziesz w swoim telefonie. Ile razy zdarzyło Ci się dowiedzieć o jakimś występie dopiero po fakcie? Lista wydarzeń KBF dostępna w aplikacji sprawi, że nie przegapisz żadnego koncertu czy festiwalu" - zachęca KBF.

- Pomysł na stworzenie aplikacji wynika z konieczność zaproponowania odbiorcom naszych wydarzeń dostępnego, nowoczesnego i efektywnego programu lojalnościowego. Jest to kolejny etap rozwoju platformy sprzedażowej KBF: BILETY, która zbiera wszystkie płatne i bezpłatne wydarzenia organizowane przez KBF - tłumaczy nam Katarzyna Jakubowiak, rzeczniczka prasowa Krakowskiego Biura Festiwalowego.

Jak zostało sfinansowane stworzenie aplikacji? Trzy lata temu KBF skorzystał z możliwości ubiegania się o dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu "Wdrożenia nowych rozwiązań IT w kulturze". Pracownicy biura samodzielnie opracowali koncepcję, projekt, założenia oraz usprawnienia dla dotychczasowego programu lojalnościowego, by móc ubiegać się o dofinansowanie, w celu utworzenia mobilnej wersji aplikacji.

- Założeniem projektu było udostępnienie programu lojalnościowego większej liczbie odbiorców kultury oraz utworzenie jego czytelniejszej i bardziej dostępnej wersji. Przechodząc przez wszystkie etapy akceptacji wniosku w województwie – w czerwcu 2020 roku otrzymaliśmy informacje z Województwa o przyznaniu nam dofinansowania. Dofinansowanie objęło 75% wartości projektu. Wykonawcę aplikacji wyłoniono w drodze postępowania PZP. Kryterium wyboru była najniższa cena – koszt wykonania takiej aplikacji wyłoniony wykonawca określił na 92 250 zł brutto - mówi nam Katarzyna Jakubowiak.

Wszystkie prace związane z koncepcją, projektem i założeniami prowadzone były przez pracowników KBF w ramach ich bieżących obowiązków. Koszty projektu zostały pokryte z dofinansowań oraz z bieżących środków KBF. Aplikacja jest bezpłatna dla wszystkich odbiorców. Funkcjonowanie aplikacji nie generuje dodatkowych kosztów.

- W 2017 roku powstał program lojalnościowy „Nastaw się na kulturę”, który zakładał zdobywanie pieczątek przybijanych na kartę za posiadane bilety na wydarzenia kulturalne. Wszystkie czynności związane z tym programem odbywały się wyłącznie stacjonarnie - rejestracja uczestników możliwa była w punktach InfoKraków lub podczas wydarzeń organizowanych przez KBF. Realizacja uzyskanych zniżek była możliwa wyłącznie w punktach InfoKraków podczas zakupu biletu na wybrane wydarzenia - podsumowuje Katarzyna Jakubowiak.

Jak obecnie zdobywać punkty lojalnościowe poprzez aplikację KBF: PLUS? "Kup bilet, pobierz wejściówkę. System powiadomień aplikacji przypomni ci o najnowszych informacjach. W czasie spaceru szukaj naszego logo na plakatach, ulotkach i broszurach albo po prostu przyjdź na wydarzenie. Wszystkie te działania mogą dać ci dostęp do kodów, które zwiększą liczbę punktów na twoim koncie" - tłumaczy KBF.

Aplikacja KBF: PLUS jest dostępna na wszystkie urządzenia mobilne w sklepach AppStore i Google Play.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Krakowskie Biuro Festiwalowe opracowało lojalnościową aplikację KBF: PLUS. Czy to potrzebny wydatek z kasy miasta? - Gazeta Krakowska

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski