Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kraksa

Redakcja
Już w socjalizmie trąbiono, że reklama jest dźwignią handlu, a co dopiero teraz. Teraz to już dźwig, a nie skromna dźwignia. Tyle że ten dźwig czasem się zacina, co łatwo sprawdziłem niedawno.

Wiesław Ziobro: BEZ NARKOZY

Na www. pewnego przewoźnika obejrzałem piękną reklamę towarzystwa ubezpieczeniowego. Przewoźnik poleca bezpieczne przejazdy autokarowe do stolic Europy, a wyżej oglądamy zdjęcie rozwalonych na szosie pojazdów. Zdjęcie jest promocją usług związanych z odszkodowaniami powypadkowymi. Właściciel strony nie zaryzykował już reklamą zakładu pogrzebowego, więc dobre i to.
Bardziej wrażliwi zapewne podziękują przewoźnikowi za autokary i wycieczki, bo oglądany wrak samochodu może wzbudzić niedobre skojarzenia. Wypada tylko zapytać, gdzie są spece od marketingu w tej firmie przewozowej, jeśli obietnice szczęśliwych wojaży łączą z obrazkiem krwawej kraksy! No, ale to ich wyłącznie problem.
W każdym razie reklama, jak widać, to wcale nie taka łatwa sztuka. Ale sztuką też było zrobić taką antyreklamę.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski