FOT. MAGDALENA WRZOS-LUBAŚ
Historyczna atrakcja może przyciągać do miasta setki turystów. Problemem jest promocja olkuskich atrakcji. Waldemar Czarnota, naczelnik wydziału promocji Urzędu Miasta w Olkuszu, zapewnia, że robi wszystko, co tylko może.
Sęk w tym, że tegoroczny budżet wydziału to tylko 160 tys. zł, w zeszłym roku miał do dyspozycji 240 tys. zł, a trzy lata temu ponad 300 tys. zł. Jeśli budżet będzie się kurczył w takim tempie, o kampanii promocyjnej nie ma mowy.
(MWR)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?