W mediach społecznościowych akcja IceBucketChallenge zdobyła wielką popularność. Polegała głównie na tym, by wesprzeć różne organizacje, które pomagają potrzebującym, ale udało się połączyć ją z wątkiem humorystycznym, gdyż uczestnicy oblewali się zimną wodą z lodem. W Wiśle Kraków wymyślono podobną akcję, ale bez oblewania wodą. Ma dwa cele – sprzedaż jak największej liczby biletów na mecz z Jagiellonią Białystok, a po drugie wsparcie dla Akademii Piłkarskiej Wisły Kraków.
Zasady Wisła Ticket Challenge:
- Osoba, która chce wziąć udział w zabawie, kupuje bilet na mecz Wisły Kraków (najbliższy mecz już z Jagiellonią 3.10.2014r o godzinie 20.30) i nominuje swoich znajomych, by zrobili to samo.
- Jeśli nominowani nie zakupią biletu, mogą wesprzeć rozwój młodych piłkarzy "Białej Gwiazdy", przelewając symboliczne 10 zł na Akademię Piłkarską Wisły Kraków.
- Forma nominacji jest dowolna. Mogą to być filmiki czy też zdjęcia zakupionych biletów. Najważniejsze w całej zabawie jest to, aby na każdym meczu Wisły Kraków pojawiło się jak najwięcej kibiców.
Uczestnicy akcji będą wspierać utalentowanych, już z sukcesami, młodziutkich akademików, adeptów futbolu, których marzeniem jest zagrać z białą gwiazdą na piersi w T-Mobile Ekstraklasie.
Pierwszy do akcji przyłączył się prezes Wisły Ludwik Miętta-Mikołajewicz. Więcej na temat Wisła Ticket Challenge można przeczytać na stronie internetowej klubu pod adresem wisla.krakow.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?