Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kupowanie biletów na mecz Wisły zamiast oblewania wodą

Piotr Tymczak
Krakowski klub wystartował z nową akcją marketingową.

W mediach społecznościowych akcja IceBucketChallenge zdobyła wielką popularność. Polegała głównie na tym, by wesprzeć różne organizacje, które pomagają potrzebującym, ale udało się połączyć ją z wątkiem humorystycznym, gdyż uczestnicy oblewali się zimną wodą z lodem. W Wiśle Kraków wymyślono podobną akcję, ale bez oblewania wodą. Ma dwa cele – sprzedaż jak największej liczby biletów na mecz z Jagiellonią Białystok, a po drugie wsparcie dla Akademii Piłkarskiej Wisły Kraków.

Zasady Wisła Ticket Challenge:

- Osoba, która chce wziąć udział w zabawie, kupuje bilet na mecz Wisły Kraków (najbliższy mecz już z Jagiellonią 3.10.2014r o godzinie 20.30) i nominuje swoich znajomych, by zrobili to samo.

- Jeśli nominowani nie zakupią biletu, mogą wesprzeć rozwój młodych piłkarzy "Białej Gwiazdy", przelewając symboliczne 10 zł na Akademię Piłkarską Wisły Kraków.

- Forma nominacji jest dowolna. Mogą to być filmiki czy też zdjęcia zakupionych biletów. Najważniejsze w całej zabawie jest to, aby na każdym meczu Wisły Kraków pojawiło się jak najwięcej kibiców.

Uczestnicy akcji będą wspierać utalentowanych, już z sukcesami, młodziutkich akademików, adeptów futbolu, których marzeniem jest zagrać z białą gwiazdą na piersi w T-Mobile Ekstraklasie.

Pierwszy do akcji przyłączył się prezes Wisły Ludwik Miętta-Mikołajewicz. Więcej na temat Wisła Ticket Challenge można przeczytać na stronie internetowej klubu pod adresem wisla.krakow.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski