- Jestem pod wielkim wrażeniem silnika i jego momentu obrotowego. Także zawieszenie spisuje się rewelacyjnie, a samo prowadzenie auta - jest bezbłędne - zapewniał krakowski rajdowiec po przejechaniu pierwszych 20 km. - Jest to pierwsze auto S2000, którym można przejechać zakręt w długim kontrolowanym poślizgu, nie tracąc mocy i prędkości - podkreślił Kuzaj.
- Porównując fabię S2000 z fabią WRC, którą ostatnio startowałem, powiedziałbym, że auto w specyfikacji WRC dysponuje większym potencjałem mocy i momentu obrotowego, natomiast S2000 w specyfikacji 2010 przewyższa technologicznie i trakcyjnie WRC z 2005 r. Rozpoczynamy pracę z samochodem z innej epoki. To zupełnie nowy rozdział w mojej dotychczasowej karierze sportowej - mówi Kuzaj. (DMA)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?