Made in Małopolska: marka regionu coraz mocniejsza

Made in Małopolska: marka regionu coraz mocniejsza

Zbigniew Bartuś

Dziennik Polski 24

Made in Małopolska: marka regionu coraz mocniejsza

©Fakro

Dobry projekt. Firma FAKRO, globalny potentat w branży okiennej, dołączyła do projektu „Made in Małopolska”. Służące umacnianiu marki regionu przedsięwzięcie ma już blisko 50 partnerów.
Made in Małopolska: marka regionu coraz mocniejsza

©Fakro

Wśród posługujących się znakiem „Made in Małopolska” są czołowe firmy (Maspex, Tymbark, Kraków Airport), stowarzyszenia (Siemacha), subregiony (jak Dolina Karpia) oraz uzdrowiska i miasta (m.in. Krynica, Rabka, Oświęcim)

- FAKRO chętnie angażuje się w inicjatywy promujące siłę polskiej, a w tym wypadku regionalnej marki. Małopolska ma w sobie olbrzymi potencjał, również ekonomiczny i gospodarczy - komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO.

Projekt służy tworzeniu w świadomości Małopolan i turystów pozytywnego skojarzenia marek z miejscem ich powstawania, a znak „Made in Małopolska” potwierdza jakość i renomę firm i ich produktów.

ZOBACZ KONIECZNIE:



WIDEO: Co Ty wiesz o Krakowie

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

Komentarze

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

Polecamy

Wideo