Made in Małopolska: marka regionu coraz mocniejsza

Zbigniew Bartuś
Zbigniew Bartuś
Fakro
Udostępnij:
Dobry projekt. Firma FAKRO, globalny potentat w branży okiennej, dołączyła do projektu „Made in Małopolska”. Służące umacnianiu marki regionu przedsięwzięcie ma już blisko 50 partnerów.

Wśród posługujących się znakiem „Made in Małopolska” są czołowe firmy (Maspex, Tymbark, Kraków Airport), stowarzyszenia (Siemacha), subregiony (jak Dolina Karpia) oraz uzdrowiska i miasta (m.in. Krynica, Rabka, Oświęcim)

- FAKRO chętnie angażuje się w inicjatywy promujące siłę polskiej, a w tym wypadku regionalnej marki. Małopolska ma w sobie olbrzymi potencjał, również ekonomiczny i gospodarczy - komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO.

Projekt służy tworzeniu w świadomości Małopolan i turystów pozytywnego skojarzenia marek z miejscem ich powstawania, a znak „Made in Małopolska” potwierdza jakość i renomę firm i ich produktów.

ZOBACZ KONIECZNIE:

WIDEO: Co Ty wiesz o Krakowie

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Polski
Dodaj ogłoszenie