Made in Małopolska: marka regionu coraz mocniejsza

Zbigniew Bartuś
Fakro
Dobry projekt. Firma FAKRO, globalny potentat w branży okiennej, dołączyła do projektu „Made in Małopolska”. Służące umacnianiu marki regionu przedsięwzięcie ma już blisko 50 partnerów.

Wśród posługujących się znakiem „Made in Małopolska” są czołowe firmy (Maspex, Tymbark, Kraków Airport), stowarzyszenia (Siemacha), subregiony (jak Dolina Karpia) oraz uzdrowiska i miasta (m.in. Krynica, Rabka, Oświęcim)

- FAKRO chętnie angażuje się w inicjatywy promujące siłę polskiej, a w tym wypadku regionalnej marki. Małopolska ma w sobie olbrzymi potencjał, również ekonomiczny i gospodarczy - komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO.

Projekt służy tworzeniu w świadomości Małopolan i turystów pozytywnego skojarzenia marek z miejscem ich powstawania, a znak „Made in Małopolska” potwierdza jakość i renomę firm i ich produktów.

ZOBACZ KONIECZNIE:

WIDEO: Co Ty wiesz o Krakowie

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie