Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Made in Małopolska: marka regionu coraz mocniejsza

Zbigniew Bartuś
Zbigniew Bartuś
Fakro
Dobry projekt. Firma FAKRO, globalny potentat w branży okiennej, dołączyła do projektu „Made in Małopolska”. Służące umacnianiu marki regionu przedsięwzięcie ma już blisko 50 partnerów.

Wśród posługujących się znakiem „Made in Małopolska” są czołowe firmy (Maspex, Tymbark, Kraków Airport), stowarzyszenia (Siemacha), subregiony (jak Dolina Karpia) oraz uzdrowiska i miasta (m.in. Krynica, Rabka, Oświęcim)

- FAKRO chętnie angażuje się w inicjatywy promujące siłę polskiej, a w tym wypadku regionalnej marki. Małopolska ma w sobie olbrzymi potencjał, również ekonomiczny i gospodarczy - komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO.

Projekt służy tworzeniu w świadomości Małopolan i turystów pozytywnego skojarzenia marek z miejscem ich powstawania, a znak „Made in Małopolska” potwierdza jakość i renomę firm i ich produktów.

ZOBACZ KONIECZNIE:

WIDEO: Co Ty wiesz o Krakowie

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski