Do zadań urzędnika będzie należało stałe monitorowanie możliwości ubiegania się o środki zewnętrzne i opracowywanie stosownych wniosków. Ponadto osoba taka będzie odpowiedzialna za wdrażanie programu i koordynację pracy biura ds. rewitalizacji.
- Wymogi jakie musi spełniać złożony wniosek są bardzo precyzyjne. Potrzebna jest więc osoba znająca się świetnie na temacie - zaznacza Andrzej Koprowski, asystent burmistrza Bochni.
Kandydat to stanowisko musi legitymować się co najmniej jednorocznym stażem pracy oraz wykształceniem wyższym ekonomicznym, technicznym bądź prawniczym i administracyjnym. Niezbędna przy tym będzie oczywiście również bardzo dobra znajomość związana z procesem pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych oraz zagadnień z zakresu rewitalizacji.
Kandydaci mogą zgłaszać się do 20 maja. Do tej pory zgłosiło się cztery osoby, które wkrótce zostaną poddane weryfikacji. Niewykluczone, że etatów będzie więcej.
W Olkuszu sprawami pozyskiwania środków zewnętrznych zajmuje się siedem osób - zauważa asystent włodarza Bochni.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?