- Tegoroczna edycja imprezy ma szczególny charakter - Polska jest oficjalnym strategicznym partnerem targów. Będziemy mieć zatem wyjątkową okazję do promocji - informuje Katarzyna Matoga z Centrum Business in Małopolska. Nasz region ma być promowany poprzez spoty reklamowe i na stoisku prowadzonym wspólnie z Urzędem Miasta Krakowa.
Na targach CeBiT 2013 zaprezentowana zostanie największa z dotychczasowych polskich ekspozycji. Do tej pory zarejestrowało się ok. 150 polskich wystawców, którzy zajmą powierzchnię ponad 4,1 tys. mkw.
Polska ekspozycja podzielona będzie na cztery obszary tematyczne: "Pro" - stoisko narodowe główne, hardware, business IT i Communications; "Gov" - produkty i usługi dla sektora publicznego oraz służby zdrowia; "Life" - promocja osiągnięć polskiej nauki, a także prezentacja jednostek badawczo-rozwojowych oraz "Lab" - polska branża rozrywki elektronicznej.
(GEG)
Strefa Biznesu: Praca sezonowa. Jaką umowę podpisać?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?