MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Małopolska stawia na turystykę biznesową

GEG
PROMOCJA. W ciągu dwóch lat samorząd miejski i regionalny wydadzą 745 tys. zł na reklamę województwa i jego stolicy, jako dobrego miejsca na organizację kongresów i spotkań biznesowych.

Projekt "Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na arenie międzynarodowej" zakłada m.in. prezentację oferty konferencyjnej i motywacyjnej na targach turystyki biznesowej we Frankfurcie, Barcelonie, Londynie, Paryżu i Brukseli. Przeprowadzona zostanie również wspierająca kampania promująca ofertę biznesową i motywacyjną Krakowa i Małopolski na rynkach zagranicznych. Przygotowane zostaną wydawnictwa tematyczne i gadżety do dystrybucji podczas targów biznesowych. Elementem uzupełniającym kampanię promocyjną będzie wizyta studyjna w Małopolsce dla dziennikarzy i przedstawicieli branży turystyki biznesowej.

Według najnowszych danych Instytutu Turystyki organizacja konferencji, szkoleń, kongresów, a także typowych podróży służbowych stanowi aż 30 procent całego ruchu turystycznego.

Małopolska, w tym Kraków, posiada odpowiednio duży potencjał, aby stać się centrum turystyki biznesowej w Polsce. Dysponuje dobrze przygotowaną infrastrukturą do organizacji konferencji.

W małopolskiej bazie ośrodków konferencyjnych znalazło się ponad 300 różnorodnych obiektów.

(GEG)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski