Projekt "Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na arenie międzynarodowej" zakłada m.in. prezentację oferty konferencyjnej i motywacyjnej na targach turystyki biznesowej we Frankfurcie, Barcelonie, Londynie, Paryżu i Brukseli. Przeprowadzona zostanie również wspierająca kampania promująca ofertę biznesową i motywacyjną Krakowa i Małopolski na rynkach zagranicznych. Przygotowane zostaną wydawnictwa tematyczne i gadżety do dystrybucji podczas targów biznesowych. Elementem uzupełniającym kampanię promocyjną będzie wizyta studyjna w Małopolsce dla dziennikarzy i przedstawicieli branży turystyki biznesowej.
Według najnowszych danych Instytutu Turystyki organizacja konferencji, szkoleń, kongresów, a także typowych podróży służbowych stanowi aż 30 procent całego ruchu turystycznego.
Małopolska, w tym Kraków, posiada odpowiednio duży potencjał, aby stać się centrum turystyki biznesowej w Polsce. Dysponuje dobrze przygotowaną infrastrukturą do organizacji konferencji.
W małopolskiej bazie ośrodków konferencyjnych znalazło się ponad 300 różnorodnych obiektów.
(GEG)
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?