"Dziennik" w oczach pracodawców
Uczestniczyli w nim szefowie największych małopolskich firm oraz przedstawiciele dużych organizacji gospodarczych. - "Dziennik" jest tytułem bardzo dobrze znanym, poczytnym i lubianym, który - co widać wyraźnie na co dzień - jest zainteresowany wspieraniem przedsiębiorczości i bardzo dobrymi kontraktami z organizacjami gospodarczymi - podkreślał Eugeniusz Batko, prezes Małopolskiego Związku Pracodawców.
- "Dziennik Polski" to najlepsza marka polska na terenie Małopolski - stwierdził Piotr Skalski, reprezentujący Stowarzyszenie Przedsiębiorców Miasta Krakowa Biznes Klub. - Jest profesjonalny. Przekazuje dużo informacji gospodarczych w bardzo dobrze redagowanych dodatkach tematycznych. Życzę mu, żeby dalej się rozwijał.
- _Doceniamy to, że "Dziennik" stał się pismem wiodącym na rynku regionalnym. Z mojego punktu widzenia niebagatelne znaczenie ma fakt, że na bardzo dobrym poziomie redagowane są dodatki poświęcone branży budowlanej i nieruchomościowej. Myślę, że na łamach "Dziennika" znajdują odzwierciedlenie wszystkie ważne kwestie związane z funkcjonowaniem polskiej gospodarki - _mówił natomiast Jacek Michalski, prezes Zarządu Krajowego Polskiego Stowarzyszenia Budowniczych Domów.
(JM)
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?