Na piętrze, gdzie służą pomocą doradcy, w ogóle nie ma na czym usiąść. Dyrektor oddziału banku Joanna Skrobacha odpowiada, że sygnalizowała tę sprawę w centrali, ale bez skutku. I poradziła dzwonić na Infolinię Banku BPH. - Może wy będziecie bardziej skuteczni? - skomentowała.
Zadzwoniliśmy. Joanna Nagierska z centrali w Gdańsku obiecała nam szybką odpowiedź i interwencję. Czekamy do dziś, a klienci na doradczym piętrze jak nie mieli gdzie usiąść, tak nadal nie mają. Nasuwa się na myśl kabaretowe objaśnienie znaczenia skrótu SKLEP (Stój Kliencie Lub Ewentualnie Poproś). O co? O krzesło.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?