Miechów. Za rejestrację pojazdu można zapłacić kartą

RED
W Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Miechowie uruchomiono terminale płatnicze.

WIDEO: Krótki wywiad

Od czwartku interesanci załatwiający sprawy związane z rejestracją pojazdów i wydawaniem praw jazdy mogą uiścić urzędowe opłaty, używając kart płatniczych.

Usługa płatności docelowo będzie uaktualniana i poszerzana o tzw. płatności mobilne. By usprawnić pracę wydziału władze powiatu chcą jeszcze uruchomić elektroniczny system obsługi klientów w ramach programu Cyfrowa Małopolska.

Wideo

Komentarze 16

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
8 marca, 16:37, Gość:

To jakieś Miechowskie Jaja. Naczelnik nie jest od pobierania kasy. On winien organizować, koordynować i nadzorować pracę zespołu tym bardziej, że to albo niesłysząca emerytka albo banda nieuków.

sorki jest tam jeden "mondry" Radny, który mimo wszystko jest bezRadny

G
Gość

To jakieś Miechowskie Jaja. Naczelnik nie jest od pobierania kasy. On winien organizować, koordynować i nadzorować pracę zespołu tym bardziej, że to albo niesłysząca emerytka albo banda nieuków.

G
Gość
20 stycznia, 14:49, Gość:

Zatrudnione tam osoby zupełnie nie mają pojęcia z zakresu obsługa klienta. Gdy bym był ich szefem już od dawna szukali by innej pracy.

masz rację wywalić na bruk ta bandę nieudaczników, albo dać im białe legitymacje z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności

G
Gość

Ten gentilmente na fotce nie podlega procesowi socjalizacji, a tym bardziej stado jego nieuków. Obecne zadania wynikające z przepisów szczegółowych ich po prostu przerosły. Czas aby zmienili pracę i robili to co umieją najlepiej - czyli nic.......

G
Gość
20 stycznia, 11:59, Gość:

A ja jestem zadowolony, miło i kompetentnie

20 stycznia, 18:31, Gość:

Boś głupi!

20 stycznia, 20:03, Gość:

Do budy chamski abnegacie

głupi to wiadomo ale i ślepy jesteś

G
Gość
20 stycznia, 11:21, Az:

Jakieś ułatwienie jest, ale ja bym wolał, żeby wprowadzić system kolejkowy, numerki, wywoływanie - to co obecnie w tym skostniałym wydziale się dzieje to straszna komuna. Trzy pokoje do obsługi, z czego zazwyczaj jeden pracuje normalnie. Petent czuje się tam jak intruz, bo nigdy nie wiadomo kiedy można, kiedy nie...

Co z tego jak jakość obsługi to zero kompletne.

G
Gość

W końcu! to jak tam wygląda obsługa interesantow to kpina! brak "kasy" w urzedzie tylko bieganie do banku z ktorym umowe mieli podpisana a w tym czasie urzednik czekal az sie wroci i nikogo nie przyjmował. Może teraz ludzie nie beda musieli czekac kilka godzin i nie będę wracac w kolejnym dniu bo urzad zamknęli.

m
michau220

szok, niedowierzanie!! mamy XXI wiek, rok 2020 i wprowadzono płatność kartą w urzędzie, no jaja

G
Gość
20 stycznia, 11:59, Gość:

A ja jestem zadowolony, miło i kompetentnie

20 stycznia, 18:31, Gość:

Boś głupi!

Do budy chamski abnegacie

G
Gość
20 stycznia, 11:59, Gość:

A ja jestem zadowolony, miło i kompetentnie

Boś głupi!

C
Celina

Swego czasu zastała mnie bardzo niemiła obsługa jednej z osób. Tak chamskiego tonu i podejścia nie było dane mi słyszeć w urzędzie. A to urząd jest dla ludzi, a nie ludzie dla urzędu.

1223

Może należy zacząć od chorego pomysłu powiatów, trzy osoby w komunikacji do obsługi dziesiątków ludzi, chyba że 2 w wydziale budownictwa, spróbujcie załatwić sprawę w geodezji tam dopiero koszmar, młode osoby ale interesantów to wróg, może te sprawy powinny wrócić do gmin, a powiaty do likwidacji

G
Gość

Zatrudnione tam osoby zupełnie nie mają pojęcia z zakresu obsługa klienta. Gdy bym był ich szefem już od dawna szukali by innej pracy.

M
Madka

A kiedy bendzie morzna płacić uśmiechem bombelka?

G
Gość
20 stycznia, 11:21, Az:

Jakieś ułatwienie jest, ale ja bym wolał, żeby wprowadzić system kolejkowy, numerki, wywoływanie - to co obecnie w tym skostniałym wydziale się dzieje to straszna komuna. Trzy pokoje do obsługi, z czego zazwyczaj jeden pracuje normalnie. Petent czuje się tam jak intruz, bo nigdy nie wiadomo kiedy można, kiedy nie...

dokładnie tak jest, a co do płatności kartą to w zeszłym roku za oscypki w bacówce płaciłem kartą.

Dodaj ogłoszenie