62 tysiące euro za Fabię? Tak! Ale tylko za wersję oznaczoną symbolem R2.
Co kryje się pod tym tajemniczym symbolem? Rajdowa homologacja. A także doskonały 1,6–litrowy, 16–zaworowy silnik i 180 koni mechanicznych pod maską. Moc maksymalną – 132 kW – uzyskuje przy 7500 obr./min, a maksymalny moment obrotowy – 194 Nm – przy 5500 obr./min. Za przeniesienie napędu na przednią oś odpowiada sekwencyjna pięcioprzełożeniowa skrzynia biegów. Do tego sportowe zawieszenie, hamulce, klatka bezpieczeństwa i elektronika od Magneti–Marelli.
– Myślę, że Fabia R2 umocni naszą pozycję zarówno w sporcie, jak i wynikach sprzedaży – podkreśla zadowolony Jan Hurt, dyrektor odpowiedzialny w Skodzie za Europę Środkową i Wschodnią. – Jestem przekonany, że model ten będzie cieszył się taką samą popularnością, jaką Fabia Super 2000.
Skoda coraz więc mocniej rozpycha się na rajdowej scenie. W minionym roku jej łupem padł m.in. International Rally Challenge.
**R E K L A M A**
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?