Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mogą zarabiać na siebie

Jerzy Zaborski
Hokeiści Unii Oświęcim także po zakończeniu sezonu liczą na kibiców
Hokeiści Unii Oświęcim także po zakończeniu sezonu liczą na kibiców fot. Jerzy Zaborski
Hokej. Pomysłem działaczy z Oświęcimia jest powstanie sklepu Unia Market.

Choć sezon hokejowy już się skończył, kibice w Oświęcimiu nadal mogą wspierać Aksam Unię (4. miejsce na mecie rozgrywek), w prostych, codziennych czynnościach. Działacze wraz z zawodnikami ponownie liczą na swoich fanów, którzy – w liczbie ponad 15 tys., obejrzeli fazę play-off.

Adam Klęczar, właściciel Aksamu, strategicznego sponsora hokeistów, umożliwił klubowi zarabianie na siebie. Działa już Unia Market, sklep spożywczy, z którego cały dochód ma być przekazywany na działalność hokeja w Oświęcimiu. –_ Nie przypadkiem hasło reklamowe naszej placówki brzmi: „Twój zysk – Twoje wsparcie” – _podkreśla Klęczar, który najpierw wyciągnął oświęcimski hokej z zapaści, a teraz stara się mu przywrócić dawny blask. To właśnie pod szyldem Aksamu Unia dwa razy zdobyła brązowy medal, przed rokiem zajęła 6. miejsce, a teraz przegrała walkę o brązowy medal z JKH GKS Jastrzębie.

Sklep zarabiający na hokej miał ruszyć od września, ale pewnych spraw organizacyjnych, a związanych z wydaniem pozwoleń, oświęcimianie nie byli w stanie przeskoczyć. Działaczom sportowym bardzo pomógł pełniący obowiązki prezydenta Janusz Chwierut. – _Może lokalizacja na obrzeżach miasta nie jest najlepsza, ale taka musi nam na razie wystarczyć. Zresztą klienci jeżdżą po zakupy po różnych sieciach, więc dlaczego nie mieliby zaglądać do nas? Poza tym, przy ulicy w której zlokalizowany jest nasz sklep, mieści się wiele hurtowni, więc przy okazji wizyt w __nich można zrobić zakupy artykułów spożywczych – _dodaje właściciel Aksamu.

Sklep, choć z artykułami spożywczymi, ma swoją duszę. Urządzono w nim kącik kibica, w którym można się zaopatrzyć w wiele klubowych gadżetów.

Szef Aksamu uważa, że otwarcie sklepu jest potrzebą chwili. – Do __szukania nowych rozwiązań, dla niektórych być może niecodziennych, zmusiła nas rzeczywistość _– podkreśla Klęczar. – Od kilku lat moja firma w największym stopniu wspiera hokej, a nowych, poza stale współpracującymi z nami, na horyzoncie jakoś nie widać i szybko możemy ich nie zobaczyć, jeśli koniunktura na rynku gospodarczym się nie poprawi. Poza tym, hokej musi się stać dla sponsorów dobrym produktem marketingowym. Pamiętamy, w jakich bólach rodził się zakończony właśnie sezon._

Jeśli pomysł chwyci, powstaną kolejne Unia Markety.__

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski