Zainteresowanie konkursem, w którym do wygrania było 1000 zł, przeszło najśmielsze oczekiwania organizatorów. W ciągu 10 dni dostali 100 propozycji graficznych, więc termin nadsyłania projektów wydłużono o blisko dwa tygodnie. Ostatecznie przyszło ich 156. Autorami byli m.in. twórcy z Portugalii, Jamajki, Ukrainy i Meksyku.
– Mamy herb z biskupią infułą i innymi insygniami, z którymi naszej gminy nikt nie kojarzy – _zauważa Iwona Wachna z Urzędu Miasta i Gminy Muszyna. _– Dlatego potrzebujemy czytelnego logo, które moglibyśmy umieszczać na przykład na __materiałach promocyjnych.
Większość nadesłanych propozycji koncentrowała się wokół wody mineralnej i gór. Autorzy nawiązywali w ten sposób do cennych zdrojów, znajdujących się w Muszynie, Powroźniku, Miliku i Andrzejówce. Ostatecznie wybrano logo z symbolami wody i zieleni, zza których wyłania się słońce.
– Oceniając propozycje logotypów braliśmy pod uwagę stopień skomplikowania znaku i możliwość jego wykorzystania na różnych powierzchniach, zarówno małych, jak dużych – _informuje Arkadiusz Cycoń, odpowiedzialny za konkurs. _– Nie bez znaczenia były też opinie internautów.
Konkurs prowadzono przy pomocy branżowego portalu www.minitia.pl. Chciano w ten sposób dotrzeć do największej liczby grafików. Z niejasnych dla nas powodów, portal nie ujawnia nazwiska zwycięzcy, choć pochwalił się nowym logo na swojej stronie. Przebywający na urlopie burmistrz Muszyny Jan Golba logotypu jeszcze nie widział.
_– Jeśli są na nim odniesienia do wody i gór, czyli tego, co powinno do nas przyciągać turystów, to na __pewno mi się spodoba – _przewiduje burmistrz Golba.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?