„Produkt, jakiego jeszcze nie było” to pierwsza tego typu inicjatywa Ikea w Polsce i innowacyjny sposób na przyciągnięcie do firmy młodych ludzi, debiutujących w świecie biznesu. Autor najlepszego konceptu otrzyma 10 tys. zł, możliwość udziału w procesie produkcji oraz staż w dziale sprzedaży jednego ze sklepów. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 stycznia 2016 r.
Konkurs jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków. Organizator podkreśla, że szczególnie zależy mu na osobach, które w przyszłości chciałyby podjąć ciekawe wyzwania w obszarze sprzedaży. Ikea poszukuje innowacyjnych, ale przede wszystkim dobrze przemyślanych pomysłów na produkty. Autorzy muszą wykazać się więc nie tylko kreatywnością, ale także pełnym zrozumieniem potrzeb klientów i ich życia w domu czy w pracy. Warto podkreślić, że aby wziąć udział w konkursie wystarczy dobrze opisać swój pomysł, zaproponować nazwę produktu i przedstawić prognozę sprzedaży. Nie trzeba zgłaszać konkretnych projektów ani wykonanych już produktów.
- Oceniając pomysł będziemy brać pod uwagę uwzględnienie zasad, którymi kieruje się Ikea - mówi Hugo Asplund. - Liczymy na wiele kreatywnych konceptów, ale chcemy wyłonić ten, którego autor w pełni nas rozumie.
W Ikea już na etapie projektu określana jest cena produktu, dobierane są najbardziej trwałe i przyjazne środowisku surowce. Nie tylko dbamy o jakość produkcji i warunki pracy osób u nas zatrudnionych, ale również kładziemy nacisk na racjonalną dystrybucję, ograniczanie niepotrzebnych kosztów czy zanieczyszczeń. Wszystkie te czynniki będziemy oceniać w nadesłanych zgłoszeniach konkursowych.
Konkurs to część projektu „Studenckie metody”, którego celem jest przybliżenie konceptu Ikea młodym ludziom wchodzącym na rynek pracy. Więcej informacji na stronie: www.studenckiemetody.pl.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?