Car Audio Show 2000
Zawody odbywały się według formuł sound-off i dB drag. Pierwsza pozwala wyłonić najlepszy pojazd pod względem brzmienia i jakości instalacji, druga polega na uzyskaniu jak największego ciśnienia akustycznego w pojeździe, czyli: kto zagra najgłośniej!
Walka o ten laur stanowiła wyzwanie rzucone firmom instalacyjnym z całego kraju. Ich samochody wypełniły sporą część hali - stanowiły wizytówki firm i ich możliwości. Najczęściej odwiedzanym pojazdem na targach był prezentowany już na łamach "Jeżdżę z Dziennikiem" samochód demonstracyjny "Dźwiękostar" Kliniki Dźwięku, zabudowany na zabytkowej ciężarówce wojskowej star 660.
W najliczniejszej klasie do 300 watów zgłoszono 22 samochody przygotowane w najlepszych obecnie firmach nagłośnieniowych w kraju. Uzyskane wyniki pierwszej trójki (odpowiednio 104, 98,5 i 94,5) w regulaminie którego maksimum wynosi 125 pkt, świadczą najlepiej o jakości zgłoszonych do zawodów instalacji. Okazało się, że wyniki uzyskane w tej klasie są najwyższe, tak więc klasyfikacja pierwszej trójki stała się klasyfikacją generalną zawodów! A oto wyniki tej konkurencji.
Klasyfikacja Profesjonalista do 300 watów
1. Arkadiusz Walus (Klinika Dźwięku) opel vectra - 104 pkt
2. Jacek Kwiatkowski (Audiocomplex) renault scenic - 98,5pkt
3. Maciej Prokopczak (Klinika Dźwięku) opel astra - 94,5 pkt
Klasyfikacja Profesjonalista do 600 watów
1. Dariusz Domański (Klinika Dźwięku) opel vectra - 94**pkt
2. Adam Wilczewski (Budwil Audio-Tuning) audi 100 - 91 pkt
3. Paweł Kilian (Music Enterprise) ford scorpio - 85pkt
W klasie Amator do 300 watów wygrał Bartłomiej Pawlak, a do 600 watów Jarosław Świerkot.
(A)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?