Najlepsi z najlepszych

Redakcja
Praktykuj za granicą

   Ciekawe, innowacyjne i rzetelne - tak można scharakteryzować finałowe prace uczestników konkursu "PRaktykuj za granicą". Jury zakwalifikowało do II etapu pięciu studentów. Ci, których strategie okażą się najlepsze, wyjadą na staże do Londynu, Mediolanu i Monachium.
   30 kwietnia zakończył się pierwszy etap konkursu public relations "PRaktykuj za granicą", którego celem jest tworzenie projektów działań komunikacyjnych związanych z działalnością Fundacji Komunikacji Społecznej. Do konkursu przyjęto 22 prace - o połowę więcej niż w jego poprzedniej edycji.
   Zgłoszone przez uczestników strategie oceniało jury w składzie: prof. Jerzy Bralczyk, Instytut Dziennikarstwa, UW; Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR; Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej; Paweł Prochenko, prezes Fundacji Komunikacji Społecznej oraz Paweł Sanowski, dyrektor zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów.
   Werdyktem jury do II etapu konkursu zakwalifikowanych zostało 5 studentów: Karol Bandurski (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej), Małgorzata Drzewiecka (Szkoła Główna Handlowa), Maciej Matuszewski (Akademia Ekonomiczna Poznań), Andrzej Miłkowski (Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa), Beata Orpiszewska (Uniwersytet Warszawski). W II etapie zmagań uczestnicy konkursu będą prezentować swoje projekty kampanii. Laureatów poznamy w połowie czerwca. Nagrodami w konkursie "PRaktykuj za granicą" są staże w europejskich biurach agencji public relations Fleishman-Hillard. Trzech finalistów konkursu wyjedzie na wakacyjne praktyki do Londynu, Mediolanu lub Monachium.
   Konkurs "PRaktykuj za granicą" trwa od 14 lutego 2005 r. W pierwszej części uczestnicy badali środowisko działań komunikacyjnych, analizowali sytuację, ustalali cele i wypracowywali strategię kampanii. Jury oceniało powstałe w ten sposób projekty, przyznając punkty w określonych kategoriach.
   II edycja projektu "PRaktykuj za granicą", której autorem jest Instytut Monitorowania Mediów, miała na celu upowszechnienie idei społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu społecznego i działalności Fundacji Komunikacji Społecznej.
   Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie