Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Co z młodym Ukraińcami, którzy nie otrzymali paszportów?

Co z młodym Ukraińcami, którzy nie otrzymali paszportów?

Gdzie oglądać mecz Śląsk - Ruch? "Niebiescy" walczą o przetrwanie!

Gdzie oglądać mecz Śląsk - Ruch? "Niebiescy" walczą o przetrwanie!

Polecamy

Siatkarze Hutnika chcą zrobić kolejny krok do I ligi. Program turnieju w Krakowie

Siatkarze Hutnika chcą zrobić kolejny krok do I ligi. Program turnieju w Krakowie

Znany termin i nowy format turnieju Billie Jean King Cup Finals! Wkrótce losowanie

Znany termin i nowy format turnieju Billie Jean King Cup Finals! Wkrótce losowanie

Poprowadził Polaków do złota, teraz zajmie się 31. drużyną rankingu FIVB

Poprowadził Polaków do złota, teraz zajmie się 31. drużyną rankingu FIVB