Niebezpieczny narkotyk

LIZ
- Otrzymaliśmy zgłoszenie, że 16-letni mieszkaniec Alwerni uległ poważnemu zatruciu. Nieletni wymiotował krwią i miał objawy utraty świadomości. Został przetransportowany śmigłowcem do instytutu pediatrii w Prokocimiu. Podejrzewamy, że chłopak zażył wcześniej jakiś środek odurzający lub substancje psychotropową o nazwie "maroko". Trwają dalsze czynności, by ustalić, kto udzielił nieletniemu narkotyków - wyjaśnia kom. Dariusz Pogoda, rzecznik prasowy chrzanowskiej policji.

W Alwerni

Nieletni mieszkaniec Alwerni trafił do szpitala z objawami ciężkiego zatrucia. Prawdopodobnie chłopiec zażył wcześniej narkotyki lub substancje psychotropowe.
(LIZ)

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie